Vraag

vader vertellen dat ik ongesteld ben?

  • 8 April 2020
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Badge

ik ben een meisje van 14 en voor t eerst ongesteld geworden, hoe vertel ik dit mijn vader?, hoop dat jullie antwoorden x


8 reacties

Hii!

Ik snap dat je dat raar vind om te vertellen, maar waarschijnlijk vind hij er niks geks aan en vind hij het fijn dat je zoiets gewoon kunt delen. Ik zou gewoon naar hem toe gaan en iets zeggen van: “Uhm, pap ik ben dus ongesteld geworden.” Ik weet zeker dat het goed komt! Misschien is het een beetje genant, maar dat heeft iedereen denk ik wel. Veel succes met het vertellen en ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!

<3

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik vond dat met beide ouders en heb het dus beide nog steeds niet verteld en het lukt prima. Je bent niet verplicht het aan iedereen te vertellen. Ik heb genoeg aan mijn beste vriendin.

Hey,

Misschien vind je het wat gemakkelijker als je er eerst met je moeder over praat. Zij is namelijk ook ooit voor het eerst ongesteld geworden, dus misschien kan ze je helpen er met je vader over te praten. Zaralieva heeft trouwens wel gelijk, je kunt het hem gewoon vertellen hoor. Je vader weet heus wel dat dat er gewoon bijhoort op jou leeftijd, en zal het echt niet raar vinden.

Succes!

xxAlice

Hallo!

Ik snap heel goed dat je het raar vind om het je ouders te vertellen.

Maar je hoeft je je er niet voor te schamen. ik wed dat je ouders het heel normaal gaan vinden en zelfs heel trots op je zullen zijn dat je ze het hebt verteld.

Stel je durft het niet oog in oog te vertellen, stuur dan een berichtje, een spraak oproep of schrijf het op een blaadje dat je je eerste menstruatie hebt gehad :)

Dit is een heel stuk makkelijker!

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

 

Xx circeca

Hey, 

Mijn vader weet t via mn moeder.

Je kan het gw tegen hem vertellen hoor! Het hoort bij de leeftijd en het zou raar zijn als je nooit ongesteld zou worden.

Gw vertellen dus!

Success,

Xx🍀

Hii anoniemmssk!

 

Je bent voor het eerst ongesteld geworden, en ik snap dat dat een beetje raar/gênant is om aan je vader of moeder te vertellen!

Maar je hoeft echt niet bang te zijn! Ik denk dat je vader er wel begrip voor heeft, en je hoeft je echt niet te schamen! Sterker nog: Ik denk dat hij juist trots op zijn dochter is, omdat ze al zo groot word!

Ieder meisje word op een gegeven moment ongesteld, en het zou nog raarder zijn als je het nooit werd!

 

En ik weet het; het lijkt enger dan dat het is, maar ik zou het gewoon vertellen!

 

Haal diep adem, ga naar je vader, zet je verstand op, en spreek het uit!

You can do this!

 

Veel succes!

 

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

Badge

hoii, bedankt voor jullie reacties, ik heb alleen een vader en daarom leek het me een beetje raar om te vertellen, maar ik heb het nu verteld!

Hii anoniemmssk!

 

Pfoeh! Ik denk dat er nu wel een grote last van je schouders af is!

 

Hopelijk ben jij wat opgeluchter!

En wat goed dat je het hebt verteld! Hopelijk ben je voortaan niet meer bang om zoiets te vertellen, want er gebeurt echt niks! Ik beloof het je!

 

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

Reageer