Vraag

Vaccinatie Corona

  • 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, Ik heb Zaterdag mn 2e vaccinatie gehad, pfizer ofzo, hoe je dat ook schrijft..

Anyways.. Ik wilde eerst niet gevaccineerd worden maar moest uiteendelijk wel omdat je anders bijna niks meer kan doen tegenwoordig…

Maar ja here i am, nu hoor ik bij de ganggg :sunglasses::cowboy::skull::clown::skull:

Nee maar oke, ja.. 

Me pa is echt heel erg tegen pfizer, hij heeft jansen en wilde dat ik die ook nam.. Maar ja als kind mag je vgm niet eens kiezen.. whatever..

Maar nu moet ik de heletijd zijn gezeik aan horen over hoe pfizer bijwerkingen heeft enzo..

Dus je mn vraag hiero is;

Hebben jullie weird shit gekregen van die vaccinatie?

En dan vraag ik vooral meiden van rond de 16.. (net als ik yk)

oke laterss


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben een meid van 14 en heb Pfizer binnen , helemaal niks gemerkt van bijwerkingen  :)

Reputatie 1
Badge

Hi, 

jongen 13 hier, op de dag van de vaccinatie zelf was ik heel erg moe en ja me spieren verslapten heel erg enzo, een beetje normale corona maar dan een inimini versie. Is opzich heel erg logisch natuurlijk, er word een virus in je arm gespoten. Maar na die dag helemaal nergens last meer van, zeker geen verdere bijwerkingen! In de meeste gevallen dus niks aan de hand :)

 

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +7

Ik was een paar dagen dood- en doodmoe.  Dus het werkt echt, ik heb geen leeg spuitje gekregen.

Heyy

 

Ik heb een tijdje na de Pfizer prik lichte koorts gehad, maar dat was eigenlijk alleen maar een goed teken want dat betekend dat mijn lichaam wel aan de slag was en dus ook reageerde op de prik! Ik had ook spierpijn op de prikplek in mijn arm. Ik was kortgezegd gewoon een beetje min en verder niet echt iets bijzonders..

Ik heb me een dag of 2 zo gevoeld en heb daarna nergens last meer van gehad! Geen bijzondere bijwerkingen bij mij dus:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +1

hey! 

dankjullie wel voor de reacties!

Ik heb het vaccin nu een week ofzo en het ik heb dezelfde dingen gehad, moe, spierpijn, lichte koort..

Het enige dat me wel opviel is dat mn Lymfeklier erg opgezwollen is, al een paar dagen. Nu heb ik een beetje onderzoek daar naar gedaan en het is denk ik wel logisch dat dit gebeurt.. Mn lichaam heeft t blijkbaar best zwaar met het bestrijden van dit virus lol.. Er staat dat dit na een paar dagen wel weg zou moeten zijn, dus waarschijnlijk is dat ook zo :)

Anyways, komt allemaal goed wrs lol, Fijne dag noggg

Reageer