Hoi ik heb vanavond om 19:00 die vaccinatie voor meningokokken en ik heb nooit een heel erge angst voor vaccinaties gehad maar bij de vorige (die voor baarmoederhalskanker) had mik best veel last van mijn arm en nu ben ik heel bang om die vaccinatie te nemen en ikzie er heel erg tegen op want ik moet volgens dat bericht alleen komen en ik wil juist dat mijn moeder er bij is en dat maakt het nog spannender heeft iemand een idee hoe die angst minder kan worden?
Het lijkt mij het makkelijkste om even te kijken naar de dingen, die jou zorgen baren, en te kijken of daar iets aan te doen valt.
Na een vorige vaccinatie had jij last van je arm.
Op zich is dat niet ongebruikelijk, maar dat is toch niet erger dan de ziekte zelf?
Waarom vind jij het spannender om met jouw moeder te gaan?
Je krijgt gewoon een injectie in je arm, maar dat kan toch niet het probleem zijn?
hoi als je bijvoorbeeld de andere kant op kijkt dan merk je er niet veel van(bij mij hielp dat wel) en anders zeg je tegen diegene die prikt dat je het spannend vind. Die zou daar vast wel rekening mee houden. Succes om 19.00
Groetjes gebruiker c
Heyy
Ik zou zeggen, meld dit bij degene die je je vaccinatie geeft. Er zijn zeker wel meer mensen die dit hebben hoor, don’t worry. Dat je dat wat voelt in je arm is best normaal hoor. Veel mensen hebben dat. Is beter dan ziek zijn, niet? Komt wel goed hoor.
Groetjs
Kaas123
Wat vervelend dat je zo bang bent! Ik hou zelf ook niet van vacsinaties. Als ik die prik moet gaan halen dan zou er hier ook een topic staan hoor. Het komt allemaal goed dat beloof ik. Anders denk maar aan mij of verzin een vantasieverhaal als je dat kan. Veel succes. Ik zal aan je denken!!
groetjes van mij
Hey,
gewoon ff vlak ervoor heel erg rustig ademhalen en je ogen dicht doen, niet er teveel bij nadenken hoe moeilijk het ook is,
Vlak voor dat je geprikt word en terwijl je geprikt word gewoon heel goed letten op je ademhaling.
mischien helpen deze paar tips voor een volgende keer
-ManDArijn
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.