Trek en bang om aan te komen

  • 24 April 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik zit met iets. 

Ik heb namelijk steeds trek in dingen. Dan eet ik nootjes, een appel of een koekje. Natuurlijk ontbijt, lunch en dineer ik elke dag. Ik eet gewoon gezond maar ik ben bang dat ik aankom als ik veel eet omdat ik steeds trek heb. Ik wil niet aankomen! 

Ik ben ook trots als ik een maaltijd heb overgeslagen of een keer geen snoep / koek eet, ik weet niet waarom. Ik ben namelijk niet te zwaar want ik ben 14, 1.60 (misschien iets kleiner) en weeg 47kg. 

Hebben jullie tips? 

Liefs


3 reacties

Gezond eten is goed maar ik zou het niet de overhand laten nemen. Als je maaltijden gaat overslaan is dat niet gezond. Ik zou proberen gewoon normaal te eten want als je dit vaker gaat doen of nog meer kun je dadelijk niet meer stoppen. Als je onzeker bent over jezelf of problemen hebt zou ik daar over praten hier of ergens anders en daar aan werken in plaats van minder gaan eten

xoxo

@Keepupthelove bedankt voor je reactie!! :heart::heart:

Reputatie 1
Badge

Hoiiii, 

Ik zou eerst je bmi berekenen dat betekent of je gewicht gezond is. Gezond eten is goed maar probeer ook ongezond te eten en vooral geen maaltijden overslaan of kcal gaan tellen. Dat is namelijk heel slecht. Plus het helpt niet. Ja voor even en als je dan weer normaal gaat eten kom je alles weer aan. Het is behalve dat ook slecht voor je organen.

Heel veel succes

Reageer