Vraag

topjes/bh nodig?

  • 6 February 2024
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! 

Mijn borsten zijn nu aan het groeien en ik zit in groep 8 maar ben de enige die niks onder haar shirts draagt en als we gym hebben en ik me omkleed kijkt iedereen me altijd zo raar aan! Wat vinden jullie? Is een topje/bh nodig in groep 8 of niet? Aan de ene kant zou ik het wel willen, maar durf het echt niet te vragen aan mijn moeder!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey meid maak je alsjeblieft geen zorgen!

Als je er niet fijn bij voelt, dan zou ik het gewoon aan je moeder vragen om op zoek te gaan naar een bh. Echt don't worry, zij is zelf ook jong geweest.

 

Dat ze je raar aankijken is niet fijn! Maar trek je er niks van aan. Klinkt nu heel simpel, maar ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Maar ik ben een meisje van 14 jaar en je moet me geloven dat het allemaal goed komt. Laat ze lekker raar naar je kijken, het is allemaal goed. Zolang jij je maar goed voelt in je lichaam❤️

 

Reputatie 6
Badge +4

hoiii, 

ja ik denk dat het wel handig is als je een bh of een topje koopt. je kan het zelf kopen maar ik denk dat je moeder het wel zou begrijpen als je haar het probleem verteld. tip: koop een sport bh of eentje zonden beugel ik vind die altijd veel comfortabeler zitten!

successs 🤗

Reputatie 1
Badge

Hoii

 

Ik heb dit ook gehad, ik was echt laat met dat het ging groeien en nu is het nog steeds niet veel maar ik groep 8 had ik nog helemaal niks. Ik had als het warm was ook gewoon alleen een shirt aan. 
Soms werd er wel beetje om gelachen bij gym maar ze deden er niet raar over ofz

Schaamde me zelf sowieso niet er voor zwom toen ook nog zonder topje op strand soms.

Maak je er vooral niet druk om en doe lekker waar jij je goed bij voelt🫶

Reageer