Vraag

topjes/bh nodig?

  • 6 February 2024
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! 

Mijn borsten zijn nu aan het groeien en ik zit in groep 8 maar ben de enige die niks onder haar shirts draagt en als we gym hebben en ik me omkleed kijkt iedereen me altijd zo raar aan! Wat vinden jullie? Is een topje/bh nodig in groep 8 of niet? Aan de ene kant zou ik het wel willen, maar durf het echt niet te vragen aan mijn moeder!


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb dat ook! Ik durf het niet te vragen. Wel heb ik sport-bh's die je makkelijk kan kopen. Maar een echte bh durf ik niet te vragen.

Reputatie 2
Badge

Ik zou anders een topje aandoen

Reputatie 3
Badge +1

begin met een topje! Ik begon al heel vroeg met het dragen van topjes. Dus voor mij zijn topjes heel normaal. Ik durf zelf niet voor bh’s te vragen. 
 

Succes met het vragen!

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor de reacties!

Heeft iemand nog tips hoe ik het moet vragen?

Of hoe hij/zij het heeft gevraagd?

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de reacties!

Heeft iemand nog tips hoe ik het moet vragen?

Of hoe hij/zij het heeft gevraagd?

Ik durf het ook niet te vragen hoor! Maar wat je misschien kan doen,  als je gaat shoppen kan je misschien langs de bh’s lopen en als je al borsten hebt wat je moeder ook ziet of als ze er een keer over begonnen is kan je misschien vragen als je een bh mag? Vraag anders aan je moeder als je een topje mag en misschien over een tijdje kan je tegen je moeder zeggen dat je nieuwe topjes nodig hebt en misschien begint ze dan over bh’s?

ik heb zelf ook geen ervaring😅

succes!

Badge

hey ik begrijp dat het eng is om dat tegen je moeder te vertellen dat vond ik zelf ook erg moeilijk.  wat ik heb gedaan is om zo'n typisch moeder dochter gesprek te starten over meiden dingen en het gewoon laat vallen als een van de onderwerpen. het is spannend maar als je het eenmaal hebt gedaan is het wel fijn om achter de rug te hebben. een bh heb je denk ik nog niet nodig, daarvoor heb je wat grotere borsten nodig  (ik neem aan dat je borsten niet heel ver zijn met groeien) maar een topje is wel fijn ja! heel veel succes met het aan je moeder vertellen vooral💗

Reputatie 2
Badge +1

Heyy!

Heel erg bedankt voor de reacties!

Ik wil inderdaad echt wel topjes alleen ik heb geen idee hoe ik het moet vragen! Misschien inderdaad zo een moeder dochter gesprek zoals @bananenshake al zei

Of toch gewoon heel koeltjes zeggen: hey mam zouden we als we morgen naar de stad gaan kunnen kijken naar topjes?

Ik heb gewoon geen idee!

 

Reputatie 4
Badge +2

Het is heel normaal dat je borsten krijgt. Je moeder zal het echt niet erg vinden. Mijn moeder twijfelde bij mij juist omgekeerd of ze niet eens over bhs en topjes moest beginnen. Dat zei ze toen ik het vroeg. Toen zijn we bhs en topjes gaan shoppen. En bij de een is dat eerder dan een ander. Ik begon pas met bhs op de middelbare

Reageer