Skip to main content

tips voor afvallen?

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Hoiii! Ik zit al tijdje met een naar gevoel, ik wil graag afvallen maar het lukt steeds niet…. Ik neem telkens voor de ik gezond ga eten en meer wil bewegen, meestal hou ik het een week vol en daarna lukt het niet meer…. Heeft iemand tips wat ik kan doen om elke dag in beweging te blijven en hoe ik het best met eten om kan gaan! 
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

3 reacties

AnneW
  • June 12, 2025

Hoi ​@G-h8 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne (De Kindertelefoon) 

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 12, 2025

Misschien kan je soort van een schema opstellen met zo 1 dag in de week waarop je het gewoon kan loslaten? Dan kijk je daarnaar uit en lukt het misschien beter?

• June 12, 2025

Hoi ​@G-h8 

maak er een gewoonte van, klinkt heel moeilijk. 

maar ik loop zelf dan met de honden, en dat is toch een ent lopen 😁

Zoek iets wat je ook lekker vind om te eten, dat je er gewoon zin in hebt. Als je het niet lekker vind moeilijk om lang vol te houden. 

Maar er domme gewoontes van. 

Groetjes badeend