Skip to main content

Tips tegen sh?

  • 14 July 2024
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Hoiii

Uhm hoe zeg ik dit. Ik ben laatst begonnen met sh… Ik weet dat ik het echt niet moet doen maar mn vader laat me voelen alsof ik niks ben, en ik moet ondertussen ook nog mensen helpen die er last van hebben (wat ik wel graag doe). Soms in de avond ga ik lezen, maar dan denk ik ondertussen na enz en dan ga ik me voelen alsof ik niks waard ben. En ga ik doen. Ik heb inmiddels mesje doorgespoeld maar doe soms met zakmes.  Die verder in kamer ligt en ik minder makkelijk kan pakken. Ik ben ook laatste tijd meer op kamer en contact met ouders word minder omdat ik gwn met vrienden wil appen. Vroeger hadden ik en mn ouders nooit ruzie enz dus ja. Het is ook vooral vader die me dit laat voelen. Heeft iemand tips?? 

Alvast heel erg bedankt

Doeiii

Heyy,

Lastig zeg.. Op het forum staat een heel mooi topic waarin allemaal alternatieven staan tegen SH. Die zou je eens kunnen doorlezen en misschien staat daar wat tussen wat je kan doen als je de neiging voelt voor SH.

Je kan natuurlijk ook altijd een keertje met de KT bellen of chatten hierover dat is misschien ook fijn om te doen. Ik hoop dat het gauw wat beter gaat met je!🙂

Liefs van ItsJustMe <3


Ik wou net een topic aanraden tot dat ik zag dat @ItsJustMe dat al had gedaan. Wel weet ik dat het kan helpen om een ijsblokje op je huid te leggen. Het schijnt de neiging tot sh te verminderen/weghalen 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer