Vraag

tips om mooi te worden

  • 7 July 2022
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Hii

ik ben een meisje van 14 en ik wil graag tips om mooier te worden. Ik heb altijd als ik een jongen op snap toevoeg dat hij me heel snel al verwijderd en het voelt dan dat het komt doordat ik niet mooi genoeg ben. Even ter uitleg hoe ik er uit zie: ik heb een bril, beugel, bruin middelmatige haar met een uitgegroeide pony die ik stijl als curtainbangs, ben 178cm, 75 kilo (overgewicht) en ja ik wil graag weten hoe ik er beter uit kan zien :). Ik ben al bezig met dunner worden. Ik wil er graag mooier uit zien op school zodat ik me niet hoef te vergelijken met andere meiden en ik ook een keer kans maak bij jongens. I hope it makes sense. Laat tips achter, maakt niet uit waarover <3

xx


2 reacties

Badge

Je zou lenzen kunnen proberen? Ook helpt het om zelfverzekerd te zijn, ben je dit niet dan gewoon fake it till you make it. Mocht je last hebben van acne dan kan een skin care routine erg helpen. En veel parfum opdoen of bodymist gebruiken helpt ook om aantrekkelijker over te komen! 

Idk, gewoon wachten tot je beugel eruit gaat, weet niet of je bril wegmoet, is het een deel van je identiteit. En lenzen zijn gewoon heel irritant. Je bent nog maar 14, je zal echt wel mooier worden. De meeste meisjes die ik ken van 14 zijn ook niet de mooiste, dat moet gewoon nog komen. En op deze leeftijd hoef je echt nog geen kans te maken bij jongens. Je zou wat make up kunnen proberen, maar doe niet te veel. Dat wordt vaak niet zo mooi gevonden. 

Reageer