Vraag

Tips om aantrekkelijker te worden

  • 3 March 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Be honest: 

Ik ga op school om met alleen maar 10/10’s. Al mijn vriendinnen krijgen daarom ongeloooofelijk veel aandacht van jongens, en hebben daarom iedere week weer met een nieuwe jongen gezoend of nieuwe talkingstage. Zelf blijf ik een beetje achter, terwijl ik zelf niets liever wil dan ook een beetje aandacht van jongens, of in ieder geval zelfverzekerder over mezelf zijn als ik naast een van mijn model vriendinnen door de gangen loop. Daarom vraag ik jullie om even brutalky honest te zijn. Wat kan ik doen, om mezelf aantrekkelijker te maken of een glow up te krikgen

Even voor context: 

  • ik ben 15 jaar en 1.70
  • ik heb bruine ogen en bruin krullend haar
  • volle lippen
  • niet dik maar niet dun
  • platte buik en redelijk dunne taille, maar volle bovenbenen
  • volle borsten (cup 70C), en grote kont
  • persoonlijkheid: jongens noemen me altijd “heel grappig”, maar vinden me niet perse een aantrekkelijke persoonlijkheid hebben.

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @Mydiary 

Ik ben een jongen dus miss dat ik niet al te goede tips geef.

 

  Zoals jij jezelf beschrijft lijkt het me niet te liggen aan je uiterlijk. Miss moet je meer contact hebben met jongens? Ik denk dat je gwn geduld moet hebben met je liefdes leven. Ik bedoel je bent 15 je hebt nog een heel leven voor de deur liggen. Je komt vast nog wel iemand tegen in je leven waarmee je een relatie krijgt.

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik denk dat je al best aantrekkelijk bent hoor maar dat niet iedereen dat ziet. hier zijn nog wel een paar tips:

  1. let op je hygiene 
  2. zorg dat je lekker ruikt
  3. kleed je goed en niet ordinair dus trek niet al te blote kleding aan dit kan namelijk ook echt een afknapper zijn
  4. wees aardig en behulpzaam
  5. kies een keer een ander kapsel uit (je kan ook aan de kapper vragen wat die denkt dat je goed staat)
  6. overdrijf je make up niet en zorg dat het er goed uit ziet
  7. lak je nagels rood. deze kleur schijnt aantrekkelijk te zijn

ik hoop dat dit een beetje helpt!

Liefss F

Reageer