Vraag

Tips/apps voor adhd?

  • 7 February 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve allemaal,

Sinds een jaar ben ik gediagnosticeerd met adhd. Ook ben ik hooggevoelig. Ik ben 17 jaar, zit op het mbo en moet dus veel studeren. Maar de hele dag door zit mijn hoofd soms zo vol. Ik heb medicijnen tegen adhd, die werken goed. Dat scheelt al de helft. Maar toch... Ik ben opzoek geweest naar apps die mij misschien een beetje helpen te concentreren of mijn hoofd even leeg te maken. Want zeker nu merk ik dat sociale media me alleen maar moe en gestresst maakt.

 

Hebben jullie tips of weten jullie goede apps?

 

Liefs, 

Brown Eyes


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je heel extreem wilt, een week niet op je social media…. GL

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Lastig.

Ja ze zou idd minder op social media kunnen zitten.

En apps tja goede vraag. Je zou misschien een mindfulness app kunnen proberen? Dan word je hoofd wat rustiger en leger. De app die ik ken is van VGZ. Als je in de appstore mindfulness intypt vind je het wel.

Reputatie 1
Badge

Hey,

zelf heb ik hier ook last van, mij helpt het om de hele tijd 25 minuten te studeren en dan 5 minuten pauze en na 4 x 25 minuten studeren heb je een pauze van 30 minuten. Wat ik ook wel eens in die 5 minuten pauzes doe is dat ik op YouTube ga kijken naar hoe mensen hun aantekeningen maken, dit geeft me meer motivatie en laat me meer ontspannen!

hopelijk heb je hier wat aan!

groetjes,

Reageer