Vraag

tips afvallen?

  • 3 June 2022
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Badge

Hee, ik wil graag afvallen heb veel dingen geprobeert maar raar miss volhouden is erg lastig! Heeft iemand een beter idee ik en mijn ouders hebben niet genoeg geld om mij naar een sport te sturen. Hoop dat iemand reageert!😁


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

Je kan thuis work-outs doen door middel van YouTube video’s. Leg een yoga matjes neer ofzo en ga een dan de workout doen.

En je kan altijd nog hard lopen en andere activiteiten die geen geld kosten.

Kwa eten had ik geen voedings schema bijgehouden. 


Groetjess,

Reputatie 3
Badge +2

Veel water drinken want dat plas je gwn weer uit

Badge

@Askmeanything 
tnxx voor je tips alleen klinkt miss echt raar maar lastig vol te houden omdat ik het stiekem moet doen en alleen.

 

Reputatie 1

hoi!! 

volhouden is inderdaad heel erg lastig!! 

ik ben in 1 jaar 20 kilo afgevallen! dat was heel erg veel en op een gezonde manier! 

ik nam geen koeken, snoep… (of toch veel minder)

en dat was in het begin heel erg lastig!! maar vanaf ik begon te zien dat ik dunner werd had ik zo veel motivatie!! ik at 1 keer in de week friet (of patat) wat helemaal oke was!! 

ik ging ook elke week een wandeling make van ongeveer 1 uur met muziek en mijn hond en dat vond is altijd super leuk!

ik doe ook al vanaf mijn 8 jaar dans (5keer per week) 

maar jij kan dat natuurlijk gewoon vervangen door dingen die jij leuk en haalbaar vind (hardlopen, wandelen..)

ik hoop dat dit je helpt en geef vooral niet op want je kan dit en ik geloof in je!! 

vergeet  niet dat er geen perfect lichaam bestaat dus het is zeker oke om wat kilootjes te hebben of juist wat minder! iedereen is prachtig, maar ik begrijp je onzekerheid 100%. 

ik hoop dat dit een hulp kan zijn en ga jezelf nooit uithongeren want dat is heel erg ongezond en nutteloos!!

Badge

@linatje346 
THanks voor je tips nog! Fijn te horen van iemand anders en niet alleen het perfecte beeld te zien altijd!

Reputatie 2
Badge

hee,

 

Ik ben zelf begonnen aan een online workout program, helemaal gratis!

Ook doe ik mee aan de ramadan maar anders eet ik alleen ochtend en avond maar niet tussen. Geen voeding met teveel suikeren  vet natuurlijk. Ik zou je graag de naam geven van deze worout maar mischiein word die weggehaalddoor het systeem. I

-tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 9-

Geeft de beste workouts! zijn mischien veel per dag maar er zijn ook pauze-dagen.

Hoop dat het je helpt!

Reputatie 1
Badge

Hallo.

Ik zou cardio oefeningen doen. Dit soort oefeningen zijn meer gericht op verliezen van vet. Voorbeelden van dit zijn: Fietsen, joggen, sprinten, zwemmen en voetbal. Je kan natuurlijk ook gewoon wat goede cardio op het internet opzoeken. Het is vooral ook belangrijk om gezond te eten. Minder snoep en meer groenten. Veel succes,

Reageer