Vraag

tijd doden

  • 2 June 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik ben al heel mijn leven een early riser (ook al kom ik niet altijd uit mijn bed) maar de laatste tijd word ik toch wel een iets te vroeg wakker… en meestal slaap ik dan van 1 tot 5. En ik dacht heeft er iemand nog idee wat te doen om de tijd te doden?  Oja en het moet geen herrie maken anders is mijn hele gezin chagrijnig 😂  
Nou de groeten en n fijne dag ofzo


2 reacties

Het maakt mij niet echt uit wat t is btw

Hoi

 

Zo zeg, dat zijn korte nachten. Als je moeite hebt met tijdsinvulling, helpt het misschien om vroeger je bed in te kruipen. Zo kan je het minimum van acht uren slaap halen, en toch nog vroeg opstaan. 

 

Als ik om vijf uur zou ontwaken, zou ik op een ochtendwandeling gaan. Buiten is het dan nog koel en fris, en lopen er in de natuur nog een hoop dieren rond. Overdag verstoppen die zich veel meer. 

 

‘s Avonds zou je kunnen lezen. Daar word je rustig van, waardoor je sneller in slaap valt. Dingen met een scherm leg je voor het slapengaan best aan de kant, aangezien je hier enkel wakkerder van wordt. 

 

Sport je graag? Hardlopen bijvoorbeeld? Want da’s ook een activiteit die je op elk moment van de dag kan doen (behalve als het donker is; dan liever niet). 

 

Gr. Kenshin

Reageer