Vraag

Terugval sh

  • 5 December 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hai, ik heb weer een terugval gehad. En nou heb ik vrij veel feestjes en dingen op de planning staan waarvoor ik eig korte mouwen aan moet.

Ik heb de sh wat verder mn arm op gedaan en heb echt even hulp nodig in hoe ik dit het beste kan verbergen. Geen makeup of lange mouwen.

Ik weet dat stoppen de beste optie is, maar dit gaat niet zonder af en toe terug te vallen. Ik ben echt bezig met stoppen, dw.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

Ten eerste vind ik het echt verschrikkelijk om te lezen dat je sh deed/doet. Ik deed het zelf ook, niet lang, maar heb het wel gedaan, bij mij zit het op mijn heup en m’n ribben. Je ziet het dus niet.

Het is een lastige situatie, als het was kleiner is, kun je er misschien een verbandje omheen doen. En zeggen dat er wat fout is gegaan met een hond, kat of konijn van je zelf of iemand anders.
 

Ik lees in je bio dat je een meisje bent, je zou een jurkje kunnen aan doen met een soort doorzichtige lange mouwen, zo heb je toch een soort korte mouwen maar net net.

Je zei geen make- up. Ik dacht meteen aan concealer… Als je dit toch doet, niet op open wondjes, dit kan leiden tot een infectie. 
 

Verder weet ik niks meer. Sorry!

Stay strong🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Xxx Lea

Reageer