Vraag

terug in oude gewoontes

  • 1 August 2023
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik heb een tante en ik zie haar best wel vaak maar zij bemoeit zich overal mee en het irritantste vind ik dat ze bemoeit hoe ik eet ik heb een diëtiste en mijn tante zegt dat diëtistes niet goed zijn en mijn tante zegt dat letterlijk alles gezond is ook pannenkoeken en pizza enzo ook zegt ze als ik bij een lopend bufet sta en neem ik bijvoorbeeld veel groente zegt ze neem ook iets saus of je hoeft echt niet aan de lijn de toen neem lekker patat ofzo terwijl ik dat irritant vind en doet ze ook alleen maar bij mij als we ook bijvoorbeeld met mij neefje van tien zijn boeit haar letterlijk hem niks ook al neemt hij niks boeit haar letterlijk niks als ik weinig eet een keer zegt ze meteen pak wat meer als ik zeg nee ik hoef niet of ik zeg kan je stoppen met de hele tijd met mij te bezich te zijn word iedereen boos op mij terwijl ik niks doe en dan moet ik meer pakken dan ga ik naar de wc meestal en dan app ik een vrienden van mij ik word er nog onzekerder van ik ben al onzeker over mij geweest maar door dit word het nog erger nu heb ik ook weer de wil om erg aftevallen ben laatst doordat ik paar dagen niet goed at twee kilo afgevallen en wil meer afvallen dit komt niet alleen door dit maar ook doordat ik heef veel stress had afgelopen maand en ik heb er een topic over gemaakt maar ik wil dus weer afvallen en maximaal 45 kilo wegen 

wat moet ik doen a.u.b. Help

en heb ik anorexia ik ook steeds minder en beweeg meer en eet alleen maar gezond 

ps ik ben een meisje 14 jaar en ben 169 cm ik ook steeds minder en beweeg meer en eet alleen maar gezond 


0 reacties

Geen reactie

Reageer