Hoi jongens, Ik twijfel nogal over de grootte van mijn tepels. Om mij heen zie ik dat al mijn vrienden al grotere tepels hebben. Hoe groot zijn jullie tepels? Ik ben 16 jaar oud en mijn tepelhof is ongeveer 1cm. En vanaf wanneer zijn jullie tepels gaan groeien?
Hoi
Ik neem aan dat je een jongen bent?
Maar ik volgensmij groeien je tepels niet bij jongens in de puberteit, in ieder geval niet veel. Wel kan er borstvorming ontstaan maar dat duurt meestal niet lang, komt door hormonen en zo
Maar voorzover ik weet groeien ze niet echt veel.
Groetjes
(ps, corrigeer als ik het fout hebt)
Hoi hoi, volgensmij groeien je tepels inderdaad niet zoveel. Ik ben ook 16 en mijn tepels zijn ongeveer even groot als die van jouw. Niks om je zorgen over te maken, want heel veel mensen hebben dit, zie dit vaak bij vrienden, dus vandaar.
Hoop dat dit helpt!
Weten jullie wanneer je tepels dan groeien naar volwassen grootte?(Ja, ik ben een jongen)
Hii
Ik ben zelf geen jongen dus kan je geen antwoord geven op de vraag hoe groot mijn tepel is. Maar ik Wil wel graag dat je weet dat elke tepel mooi is op zijn / haar manier! Ze groeien vanzelf, en anders maar niet. Ook dat is niet erg.
xooxox
Ik heb best grote tepels 2 cm in doorsnede ... als een meid Ze zijn goed zichtbaar als ze hard zijn dus als je geil bent. Ze zijn ook lekker gevoelig krijg zo een stijve als je ermee friemelen.
Eennkeet wad een jongen in de douche mijn tepels aan het likken en zuigen met de tong voor de grap. In 10 seconden een harde banaan. Zei die dat was niet de bedoeling homo ..maar wie is dan de homo?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.