Vraag

telefoon schadelijk voor sperma

  • 21 February 2023
  • 10 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik heb een vraag is je telefoon in je broekzak schadelijk voor sperma waardoor je geen kinderen meer kan krijgen of is het niet schadelijk?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

nee dat denk ik niet. Ik heb er wel eens wat over gelezen maar er zijn zooooveel mannen die het doen en alsnog kinderen krijgen dus ik zal je niet zo zorgen maken

Reputatie 7
Badge +15

hi, ja, ik heb hier ook wat over gehoord.. maar het zal vast niet zo zijn (en het is ook niet zo) dat het zorgt dat je sws niet vruchtbaar wordt.

 

het vergroot het risico op onvruchtbaarheid, maar zoals @jaivy al zei; zijn er zooo veel mannen die WEL kinderen krijgen EN hun telefoon in hun zak houden… dat ik me afvraag hoe erg het nou prc is….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +1

hi, ja, ik heb hier ook wat over gehoord.. maar het zal vast niet zo zijn (en het is ook niet zo) dat het zorgt dat je sws niet vruchtbaar wordt.

 

het vergroot het risico op onvruchtbaarheid, maar zoals @jaivy al zei; zijn er zooo veel mannen die WEL kinderen krijgen EN hun telefoon in hun zak houden… dat ik me afvraag hoe erg het nou prc is….

 

Mij_Niet_Gezien 

Ja vraag ik me ook af paar vriendinnen zeiden dat het erg was een vriend van me niet me ouders wel en me bio docent niet dus ik weet het gwn niet

Reputatie 2
Badge +1

nee dat denk ik niet. Ik heb er wel eens wat over gelezen maar er zijn zooooveel mannen die het doen en alsnog kinderen krijgen dus ik zal je niet zo zorgen maken

Oke gelukkig want paar vriendinnen van me zeiden van wel

Reputatie 7
Badge +17

Als je daarop googelt vind je wel wat daarover maar de wetenschap is er nog niet echt over uit lijkt het. Ik zou me daar idd geen zorgen over maken.

Reputatie 2
Badge +1

@tim16 

Oke en anders kregen we het wel te horen 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien 

Maar het is wel schadelijk als je met je benen over elkaar gaat zitten want dat heb ik wel gelezen 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +15

@luuk15 

Met je benen over elkaar zitten: niet meer doen!

Op de lange termijn kan dit spataderen veroorzaken. Mannen moeten extra oppassen als ze met hun benen over elkaar zitten. Voor hen is het namelijk extra risky, omdat er bij hen nog meer eh, lichaamsdelen afgekneld worden.
 

bron; cosmotolipan.com

Dit zegt het internet erover, maar 2x met je benen overelkaar zal echt geen ramp veroorzaken lijkt mij… maarja ik ben een meisje dus heb er niet heelveel verstand van xD

Mij_Niet_Gezien 

 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Reputatie 2
Badge +1

@Mij_niet_gezien

@luuk15

 

Oké dankjewel voor het zeggen en ik ga dat ook niet meer doen

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +1

@luuk15

Met je benen over elkaar zitten: niet meer doen!

Op de lange termijn kan dit spataderen veroorzaken. Mannen moeten extra oppassen als ze met hun benen over elkaar zitten. Voor hen is het namelijk extra risky, omdat er bij hen nog meer eh, lichaamsdelen afgekneld worden.
 

bron; cosmotolipan.com

Dit zegt het internet erover, maar 2x met je benen overelkaar zal echt geen ramp veroorzaken lijkt mij… maarja ik ben een meisje dus heb er niet heelveel verstand van xD

Mij_Niet_Gezien 

 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Dankjewel voor het zeggen

Reageer