Vraag

te zwaar?

  • 27 January 2021
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Ik ben een meisje van 12, 1.70 lang en weeg 61.0 kilo 

Is dit zwaar?

Willen jullie eerlijk zijn?

 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hallo Cha, je bent volgens mij gewoon een prima gewicht niet te zwaar en ook niet heel licht. en al zou je iets te zwaar zijn zou het niet erg zijn als je gewoon goed blijft bewegen en gezond eet. Je bent ook best wel lang dus het is ook goed dat je niet heel weinig weegt. als je het zeker wilt weten kan je altijd op internet opzoeken: BMI berekenen dan kan je die gegevens invullen en dan komt er uit of je te licht, goed of te zwaar bent.

Badge

@sillie78 bedankt voor je reactie!

 

Reputatie 3
Badge +1

Je bent niet zwaar dat is een heel normaal gewicht

Reputatie 2
Badge +1

Hej,

Ik ben het met hun eens! Ik weeg wel wat minder ik ben 14 en ik weeg 58 kilo

 

Liefs Emma000

Reputatie 1
Badge

Hoiii!

nee hoor denk ik!

ik ben zelf juist heel klein en licht:

12 jaar, 1.45 meter en 34 kilo.

maar nu moeten je niet denken dat je zwaar bent, want ik ben gwoon licht denk ik!🙈

Reputatie 4
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd-

jij weegt indrdaad minder maar ook jij bent op een goed gewicht, jij bent ook veel minder lang dus dan is het ook goed dat jullie niet hetzelfde gewicht hebben.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Cha, 

nee, ik vind niet dat jij te zwaar bent. Zoals de rest hier al zei: een prima gewicht. Ik heb heel veel meisjes in mijn klas die ongeveer even zwaar zijn en ook rond jouw lengte, misschien iets korter. Ikzelf ben 14, 157cm en 36kg (beetje licht, ik heb ook een soort dieet om een wat gezonder gewicht te krijgen). Ik was even nieuwsgierig en heb je bmi berekent, dit kwam eruit: “21.1 Je hebt een gezond gewicht. Mooi zo! Eet gezond en beweeg voldoende om een gezond gewicht te houden.”

Maak je geen zorgen!

Groetjes,

Paardebloem

Reageer