Hallo! ik heb een vraag over water drinken. ik dronk nooit genoeg water, maar moet daar nu wel mee beginnen. ik las wel dat je ook teveel water kunt drinken. gezien ik dit niet altijd goed aanpak, drink ik soms een hele fles, en dan weer uren niet. maar dat over te veel water trok wel mijn aandacht. is een watervergiftiging iets wat na meerdere dagen gebeurd, of gelijk? dus is dat na een uur van drie liter, of als je elk uur drie liter zou drinken?
Heyy,
Je moet wel echt je best doen wil je te veel water drinken en het lijkt me niet dat je dat nu doet.. Ieder uur 3 liter water drinken is geen aanrader want daar kan je idd je nieren wel mee beschadigen. Volgens mij is het goed voor je om tussen de 1,5 en 2,5L water per dag te drinken. Hoeveel liter past er in jouw fles water?
Ik zou proberen om gewoon beetjes water verdeeld over de dag te drinken ipv 2 of 3 liter in een keer. Kan je niet je fles water geleidelijk opdrinken over een paar uren verdeeld dus dat je gewoon om het halfuur even een paar slokjes water neemt?
Liefs, ItsJustMe <3
thx! geen zorgen, ik was niet van plan om zo iets exteems te doen, maar was vooral nieuwschierig:)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.