Haiiii ik heb de laatste paar maanden de hele tijd echt heel veel bloedneuzen ik heb er gister bijvoorbeeld 2 gehad en ik heb er nu al weer 1tje gekregen ik heb ze echt km de paar dagen soms gewoon normaal aantal bloed maar ik heb ook soms dat het de hele tijd blijft bloeden en er echt geen einde aan komt. Mijn bloedneuzen zijn ook gewoon heel raar ik heb vaak gehad dat ik 1 keertje heb moeten niezen en dat er daarna gelijk al een bloedneus komt. Het is echt heel erg veel bloed en het komt alleen maar uit mijn rechter neus gat. Ik zit me nu ook al af te vragen waarom ik niet ben doodgebloed. Ik vraag me nu af is dit normaal of moet ik ff naar de dokter? Want mijn moeder die zegt zelf dat het niet heel belangrijk is maar ik vind dat ik wel echt teveel bloedneuzen krijg weet iemand of ik er iets aan moet doen?
Hoi ik zou als het lang aanhoud wel even naar de dokter gaan als je bijvoorbeeld 2 uur aan het bloeden is. Dan zou ik even naar de dokter gaan. Maar als het bijvoorbeeld 10 mi uten aanhoud en niet overdreven veel bloed is zou ik het zo laten en niet naar de dokter gaan.
Waarschijnlijk als je bij de dokter bent kan hij of zei er niet veel aan doen dus ja. .....
Heyy
Het kan zijn dat je een bloedvaatje hebt die heel oppervlakkig ligt. Die ligt dan heel dicht bij het huidoppervlak van de binnenkant van je neus. Daardoor ontstaat gemakkelijk een bloedneus. Als je daarmee naar je huisarts gaat kunnen ze die ader dichtbranden geloof ik. Ga eens langs je arts en kijk wat die kan doen zou ik zeggen want dagelijkse bloedneuzen zijn geen pretje.
Groetjs
Kaas123
Ik raad jou ook aan om eventjes naar de huisarts te gaan.
Zoals jij zelf al vermoedde en de andere forumgangers bevestigen is het niet gebruikelijk om zo vaak een bloedneus te hebben.
Waar het aan ligt, is lastig te zeggen, maar daar is natuurlijk de huisarts voor.
Het kan inderdaad niets zijn, maar problemen met stollen van het bloed zijn natuurlijk geen pretje.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.