Vraag

Te lang

  • 19 November 2020
  • 16 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

ik ben een jongen van 13 en ik ben 1,87 cm lang, ben ik nu TE lang of is het prima, en vinden meiden lange jongens( van mijn lengte) wel leuk

 

flopflop13


16 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Voor jouw leeftijd is dat lang 

Maar maakt niet veel uit omdat eigenlijk hoor je dan stil te staan qua groeien en dan als je dan 15/16 bent ga je veel groeien maar je hebt het al gehad 

en ja meisjes vinden jongens die lang zijn aantrekkelijk

Reputatie 2
Badge +1

Van jongens weet ik niet

 

Je bent een beetje lang voor je leeftijd ja maar sommige meisjes vinden dat wel mooi leuk

Reputatie 5
Badge +6

Voor jouw leeftijd is dat lang 

Maar maakt niet veel uit omdat eigenlijk hoor je dan stil te staan qua groeien en dan als je dan 15/16 bent ga je veel groeien maar je hebt het al gehad 

en ja meisjes vinden jongens die lang zijn aantrekkelijk


Bedankt voor antwoorden

Reputatie 2
Badge +1

Geen probleem

 

Hey, @Flopflop13 

 

Of meisjes het erg vinden weet ik niet, want ik ben een jongen,maar over het algemeen vinden ze dit niet erg.of juist misschien wel aantrekkelijk .

 

Ik zelf ben ook best lang ( 1,97 toen ik ongeveer 9 maanden voor het laatst gemeten ben) maar dat ten zijde ,het is voor elk meisje anders, maar 1.87 is denk een prima lengte, je weet toch nooit precies hoelang je word,maar je kan natuurlijk ook altijd ff naar de dokter gaan als je twijfelt over je lengte. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 4
Badge +3

ik ben een meisje van 13 en ik vindt het altijd wel leuk als jongens wat langer zijn, volgens mij vinden meiden dat juist wel leuk, maar meiden vinden je sowieso vaker leuk om hoe je tegen ze doet dan om het uiterlijk. 

voor het uiterlijk kom je voor het innerlijk blijf je.:black_heart:

Reputatie 1
Badge +1

Lange jongens zijn echt hot hoe langer hoe beter dus maak je maar geen zorgen

Badge

hoihoi ik ben een meisje en ben 163 en vind zelf jongens die lang zijn veel leuker! dus ik zou er niet onzeker over zijn ofzo meisjes vinden het juist cute

 

:)

Reputatie 3
Badge +3

Ik die dit leest met mn 1,54

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het wel een mooie lengte! Zelf ben ik 171 cm ik weet niet hoelang een meisje voor jou moet zijn. Ik snap namelijk prima dat een meisje lang moet zijn om het te compenseren. Maar onthoud: als een meisje verliefd op je is is ze verliefd op JOU en niet op je lengte xxx

Reputatie 1
Badge +1

Een vraag voor jou: hoelang moet een meisje voor jou zijn?

Reputatie 5
Badge +6

-onnodige qoutes verwijderd-

Minimaal 1,75 +, anders moet ze de hele tijd omhoog praten😅, en dat wil ik echt niet...

Reputatie 2
Badge +1

Wat ik weet is dat de meeste meisjes van lange jongens houden.

je bent wel wat lang voor je leeftijd, maar niet erg dus.

Ik ben zelf 1.60 en 14 jaar  (i knowww heel kort) waarschijnlijk groei ik niet echt meer hooguit 5cm.

Maar als k een vriendje zou krijgen vind ik het echt niet erg als hij lang is boven de 1,80 is wel heel lang voor mijn lengte :joy:

Maar volgensmij is het totaal niet erg dat je wat langer bent.

Reputatie 5
Badge +5

-onnodige quotes verwijderd-

yay, ik ben zelf ook een reus (1.90cm)… leuk om je te leren kennen mede reus :-) 

het maakt echt niet uit hoelang je bent… we zijn gewoon… groot

Badge +1

hoi, 

ik ben een meisje van 12 en ben 1.70. misschien ben je wel wat aan de grote kant maar iedereen is bijzonder op zijn/haar eigen manier.:grinning:

Reageer