Skip to main content

te kleine penis.

• April 21, 2025
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben nu 12 en ik heb een gevoel dat ik een hele kleine penis heb vergeleken anderen op dit platform (ongeveer 8,5 cm lang). Kan iemand mij hier wat meer informatie over geven?

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 22, 2025

Hey, dat is helemaal niet te klein, prima hoor. Check ook

https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25452529/gemiddelde-lengte-penis/#bd-5677496433271414046

Liefs Tover xxx

• April 22, 2025

Dan ben je vast nog niet in de puberteit. Heb je al schaamhaar?  Maak je maar niet druk. Je penis kan nog groeien tot je 21 ste.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Dat is een prima maat voor jouw leeftijd man! Kan nog tot je 18e groeien ook. Dus rustig afwachten en ondertussen er lol mee hebben.😃 👌🏼

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 24, 2025

Hoi ik ben ook 12 en ik ben een meisje. En het zou mij niks uitmaken hoe groot of klein iemands penis is hoor. En zo te zien is jouw penis gewoon goed zo. Ik denk dat veel jongens de lengte van hun penis overdrijven. Het hoeft niet, meisjes kijken echt niet naar of een jongen nou een heel grote piemel heeft hoor. Je bent goed zoals je bent. En jouw penis is ook goed zo. 

Groetjes Tjempie xxxx

Forum|alt.badge.img

Dan ben je vast nog niet in de puberteit. Heb je al schaamhaar?  Maak je maar niet druk. Je penis kan nog groeien tot je 21 ste.

Ja ik heb al schaam haar en ook een een soort van onafgemaakte snor (idk zoiets en sorry voor zo laat te antwoorden)

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

Gewoon niets van aantrekken iedereen is anders ik zelf heb ook maar een kleine