Vraag

Te kleine borsten

  • 14 October 2023
  • 10 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Halloo ik zit in de eerste en de meeste kinderen hebben cup b of groter, maar ik heb dus cup A. Ik vind mijn borsten te klein. Mijn billen zijn ook best klein. Ik heb nog niet gemenstrueerd. Ik masseer en ik ga ook regelmatig om met mijn vriendje, hij mag HET zien. Dus ja hij help me daarbij. Hoe kan ik grotere borsten krijgen? Oh ja. Ik durf niet aan mijn moeder te vragen of we bh's kunnen kopen. 🙃

 

Hoe krijg ik grotere borsten en billen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je zit in de eerste, je bent nog aan het groeien. 
maak je geen zorgen!

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Anoniemeanoniem!

Ik krijg ze als transmeisje pas door hormonen, en die wachtlijst is 3 jaar lang. En dan sta ik nog niet daar ingeschreven omdat ik pas aan het begin van mijn transitie ben. Ik ken ook cisgender meiden die ook nog niet zo grote borsten en billen hebben. Het komt wel! Ohja en met je ouders kun je over alles praten! Anders was ik nu dood.

Liefs Caiya

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemeanoniem,

Je borsten zijn nooit te klein! Je zit pas in de.brugklas, ze gaan zeker nog groeien dus maak je geen zorgen!

Als jij bh's wilt halen, vraag het gewoon aan je moeder,  die vind het vast niet erg dat jij dat vraagt!

Groetjes, @Monkeyboy08

Hey
het is verschillend voor iedereen. Maar toen ik in de eerste zat had ik zelfs een AA, in de tweede een A en nu in de derde een C cup. Het kan dus nog altijd veranderen, het hangt ook eraan af of je al ongesteld bent geweest want dan groeien ze het meeste. En ik zou zeker aan je moeder vragen om een BH te kopen ze zou het vast niet erg vinden

Reputatie 3
Badge

Hey,

Ik ben 12 en heb nog helemaal niets, beetje puntjes, meer niet en ook nog niet ongesteld geweest, wel al een flinke bos schaamhaar. Ook ik wil wel graag meer. me moeder zegt dat het wel goed komt, ze heeft een ruime c maar is wel heel wat minder slank dan ik.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi hoi! Ik heb ook cup a, maar draag wel een bh. Je kunt dit gewoon aan je moeder vragen. Ik ben samen met haar naar de hunkemöller gegaan en we hebben een leuke middag gehad. Mijn moeder vond het juist leuk dat ik een bh wilde

Reputatie 3
Badge

ik zit in de tweede en draag nog topjes maat 152 😭

Reputatie 3
Badge +1

ik heb ook nog kleine borsten en ik wil ook wel meer! Ik durf ook niet aan mijn moeder te vragen…

Reputatie 3
Badge +1

Hoii! Ik had al gezegd dat ik hetzelfde heb. Maar ik kwam op een geniaal idee!! 
 

Als je topjes draagt kan je misschien tegen je moeder zeggen dat je meer topjes nodig hebt, of dat je topjes niet meer passen. Misschien vraagt ze dan wel als het tijd is voor een bh! Ik ga dit straks vragen. Ik laat je weten Doeii !

Reputatie 2
Badge

En @pipxc ?

Heb je al een antwoord? 😬😬😬

Reageer