Skip to main content

Hoi hoi, ik heb jullie hulp nodig.

ik ben 13 jaar bijna 14 en ik wil dus graag een bh dragen.

mijn moeder heeft toen ik net 12 werd al een setje bh’s gekocht maar ik wou die toen niet dragen omdat ik vond dat ik het niet nodig had, nu wil ik ze wel graag dragen maar ze zijn te klein. Opzich kan ik ze wel aan want dan schijnt het tenminste niet meer door mijn shirt heen. Ik weet alleen niet of ik dit wel durf want mijn moeder heeft ze heel lang geleden dus gekocht en ik denk dat als ze doorheeft dat ik ze nu draag dat ze denkt van “die is nu toch veel te klein en toen wou je het ook niet aan” dus wat moet ik doen? Ze gewoon dragen terwijl ze te klein zijn, wachten tot mijn moeder er een keer over begint of gwn mijn bikini die wel past onder mijn shirt aan trekken(heb ik nu ook want anders schijnen mijn borsten echt te veel door) wat moet ik doen? En zeg a.u.b. niet dat ik gwn kan vragen om grotere en dat mijn moeder ook een vrouw is want daar heb ik niks aan.

@Isa_vd praat gewoon met je moeder en vertel het verhaal. Daar zijn moeders voor.


Zeg gwn dat je graag een keer wilt kijken naar grotere bh's. Ze zult je wel begrijpen.

 

Liefs,

      M.


Je kan eventueel ook zelf bh’s kopen? Bij de primarkt en shein hebben ze goedkopen.


Reageer