Vraag

te hard gemasturbeerd en wondjes om vagina

  • 17 July 2020
  • 4 reacties
  • 1171 Bekeken

Badge

Ik vind dit best ongemakkelijk maar soms wrijf ik een beetje over de vulva. Nu heb ik dus wondjes om de binnenste schaamlippen, Ik ben helemaal in paniek wat moet ik doen!? Hoe moet ik dit verzorgen en gaat het vanzelf weg? Ik KAN niet naar de dokter. Mn ouders mogen echt NIKS weten!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniempi 

 

ik ben ff snel voor je op het internet gedoken en heb misschien een oorzaak ik zal mijn conclusie van wat ik denk zeggen en je kan zelf ook ff kijken op deze site

 

ik denk dat je net iets te hard heb gemastrubeerd en dat je vagina hiervoor net niet vochtig genoeg was en er daardoor scheurtjes in de schaamlippen zijn gekomen (als ik het fout zeg verbeter me aub). als je er erg last van heb kan je natuurlijk het best bellen me je huisarts en daar advies aan vragen

 

ik hoop dat dit je een beetje helpt

 

MVG annoniemejongen

De meeste wonden helen zelf, zoals je onderhand wel gemerkt zult hebben.
Houdt de wondjes dus schoon en gebruik eventueel pleisters, mocht het zo erg zijn.
Doe het de komende dagen dus even rustig aan totdat je wondjes weer geheeld zijn.
 

Overweeg eens om volgende keren glijmiddel of een olie te gebruiken. Als het te droog is daar beneden kunnen zulke wondjes ontstaan. Als je dat niet hebt, kan je natuurlijk ook water of speeksel gebruiken, en sws zorgen dat je van jezelf al nat (geil) genoeg bent.

Die wondjes gaan als het goed is gewoon vanzelf weg. Waar je wel goed op moet letten is dat er geen infecties optreden daar. Dat gaat nogal makkelijk daarbeneden. Houdt het dus goed schoon. Geen zeep, alleen water. Als je maandverband gebruikt zou ik dat echt regelmatig vervangen en misschien na het plassen ff natte washand erlangs ofzo (nu in de vakantie gaat dat wat makkelijker. Gewoon in de badkamer naar de wc gaan.) Als je het gewoon goed schoon houdt, denk ik dat die wondjes binnen een weekje weg zijn.

 

Groetjess:kissing_heart:

Heyy

Ik denk dat je tot de wondjes genezen zijn beter probeert van niet meer te vingeren. Anders zul je de wondjes misschien weer open halen en dan ben je nog verder van huis.

Groetjs

Reageer