Beantwoord

Te grote borsten ?!

  • 12 May 2019
  • 3 reacties
  • 1609 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensjes !
is het normaal dat een meisje van net 14 jaar al cup C/D70 heeft? Want iedereen in mijn klas zegt dar het echt heel groot is... Wat vinden jullie?
11 maanden geleden vond ik mezelf echt te dik. Ik ben ietsjes afgevallen maar IEDEREEN in mijn klas roept naar mij dat ik te dun ben, ik ben hier meestal erg onzeker over.. Oversized hoodies en broeken for life nu want dan zien ze niets... Iemand tips?
groetjes 💗
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 May 2019, 23:34

Bekijk origineel

3 reacties

Hey!

Je stelt ons twee vragen, over de grootte van jouw borsten en over je gewicht.

Iedereen's lichaam evolueert tijdens de puberteit, van de één al sneller dan de andere. Ook krijgt iedereen uiteindelijk een ander lichaam. Je bent goed zoals je bent, en er is niets raar aan als je cumaat iets kleiner of groter dan gemiddeld is.

Je vond jezelf te dik en bent nu afgevallen, maar nu vinden mensen je te dun.
Probeer de BMI-meter van 99gram eens uit. Daarop kun je zien of jouw gewicht gezond is, of juist te hoog of te laag. Zolang je op een gezonde manier afvalt en ook enkel afvalt wanneer het nodig is, is daar niets mis mee.

Het is niet fijn dat jouw klasgenoten zo vaak commentaar op je hebben. Heb je hen al eens proberen zeggen dat je dit niet fijn vindt?
Als ze zo'n dingen tegen jou zeggen kun je hen het beste negeren. Zijn er mensen in je klas dieniet zo'n dingen zeggen en gewoon aardig tegen je doen?

groetjes
Lot
Hi,

Ik had pas ook een forum gemaakt omdat ik vind dat ik te grote borsten heb.
Totdat ik besefte dat ik mooi ben op mijn eigen manier.
Dat moet jij ook doen. Respecteer jezelf !
Beter grotere borsten dan geen borsten ;)

Veel succes !
Xoxo
Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het wel mooi ik ben 13 en jongen

Reageer