Vraag

te dun, wat kan ik hier aan doen?

  • 11 May 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen 15 jaar alleen ik ben best wel dun… ik heb wel spieren enzo maar echt 0 vet waardoor ik heel dun blijf ik ben hier best wel onzeker over en weet niet zo goed wat ik eraan kan doen heeft iemand tips?


4 reacties

Hey,

Je kan misschien meer eten ofzo?! Je kan ook langs een diëtist of huisarts gaan. Die hebben er meer verstand van dan dat ik dat heb😅🤔.  Anders kan je ook effe googlen.

Adios!

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt misschien beter naar je huisarts gaan die weet wel wat je moet doen

Reputatie 7
Badge +12

Mij lijkt het als je je er echt zorgen over maakt handig om naar de huisarts te gaan, en anders gewoon lekker laten, wees lekker jezelf, en het maakt niet uit wat anderen van je vinden.

 

-OnlyMe

Badge

Hallo 

Ik ben C. 16 jaar oud. Zoals je misschien al weet zijn over het algemeen jongens later in hun puberteit. Sommige mannen/ jongens blijven dun, maar dat zou ook kunnen veranderen door je puberteit. Ik weet zelf natuurlijk niet hoever je in je puberteit bent, maar je kan na je puberteit ook nog wat aankomen. Dit komt door het aantal mannelijke hormonen er in je lichaam komen. Ook belangrijk is dat je genoeg en gevarieerd eet in je puberteit zodat je dit proses een beetje kan versnellen ( in sommige gevallen.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Liefs- C.

Reageer