Vraag

te dun!?

  • 25 September 2021
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Badge +1

Ik ben 14 jaar en ik ben erg dun. Je kan mijn botten door mijn armen zijn en je ziet mijn ribben gewoon. Ik pas ook in geen enkele broek, alles is te groot ik draag alleen naar leggings van kindermaat. Ik wil heel graag gewoon aankomen en niet meer zo dun zijn maar dat gaat maar niet. Ik eet ontbijt lunch en avondeten en tussendoortjes. Vaak eet ik zelfs meer dan dat. Ik koop expres dingen met extra calorieën om aan te komen naar niks helpt. Dus heeft iemand tips

om dikker te worden?


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoii,

Het is goed dat je aan probeert te komen, niet dat je denkt dat je nog steeds te dik bent. 

Ik heb een keer in Mean Girls (1 of 2, ik weet niet meer welke) dat er repen bestaan die je aan laten komen. Misschien kan je daarop googlen en kijken of en waar dat valt te bestellen?

Ennn.. omdat ik dus behoorlijk wel een buikje heb, mag ik nooit te veel suiker in en op lekkere dingen doen, bijvoorbeeld op de wentelteefjes of als ik koekjes ga maken.

Des te meer reden voor jou om dat wel te doen!

En misschien weten je ouders iets?

Hopelijk heb je iets aan deze tips, zo niet dan kom je er echt wel uit, geloof me!

Iemandjuh

Dit heb ik dus ook ik ben ook zo mager als maar kan en ik kom geen kilo terwijl ik er wel een aantal bij mag hebben. En dan eet ik ook gewoon me maaltijden en drink ook nog eens red bull niks helpt en dan helpt het bij mij ook nog niet mee dat ik op cheerleading zit.

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik wil je sws eerst even zeggen dat er geen reden is om hierover onzeker te zijn, ik heb dit ook!

Ik eet echt heel veel, maar kom nooit aan!

Mijn tip is: eet niet persee ongezond, maar eet veel en vooral dingen met veel koolhydraten en eiwitten.

Dit helpt mij ook met aankomen, op een gezonde manier!

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +2

En als de tips van @x.nieuwsgierig_meisje.x  en @slay_all_day niet werken,kun je eentripje naar de huisarts maken.

Reageer