Vraag

te dikke penis

  • 30 May 2020
  • 4 reacties
  • 1772 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

ik ben een jongen van 16 en ik heb ongemakkelijken momenten in bed door mijn penis. Als ik met een meisje naar bed toe ga zegt ze meestal na de eerste 2 minuten dat mijn Penis te veel pijn doet omdat hij 14,5cm omtrek is en de lengte is 17cm. Wat kan ik er aan doen om dit soort ongemakkelijke probleem te voorkomen?


4 reacties

Die omtrek lijkt me inderdaad pijnlijk voor een meisje. Zorg ervoor dat het meisje goed nat is en gebruik evt. wat meer glijmiddel. Een meisje goed nat krijgen kan je doen door bijvoorbeeld haar te vingeren, over haar clitoris wrijven of haar te beffen. Je kan altijd aan haar vragen wat ze heel lekker vind en dat doen. Het werkt uiteraard voor elk meisje net een beetje anders:yum: .

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!:stuck_out_tongue_winking_eye::kissing_heart:

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess

Die omtrek lijkt me inderdaad pijnlijk voor een meisje. Zorg ervoor dat het meisje goed nat is en gebruik evt. wat meer glijmiddel. Een meisje goed nat krijgen kan je doen door bijvoorbeeld haar te vingeren, over haar clitoris wrijven of haar te beffen. Je kan altijd aan haar vragen wat ze heel lekker vind en dat doen. Het werkt uiteraard voor elk meisje net een beetje anders:yum: .

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!:stuck_out_tongue_winking_eye::kissing_heart:

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess

Ik heb hier zeker wat aan dankje wel er is alleen nog een probleem ze had het door verteld en iedereen vind me nu raar op school dus ik heb eigenlijk niemand meer nu😔😉

Reputatie 1
Badge +1

Die omtrek lijkt me inderdaad pijnlijk voor een meisje. Zorg ervoor dat het meisje goed nat is en gebruik evt. wat meer glijmiddel. Een meisje goed nat krijgen kan je doen door bijvoorbeeld haar te vingeren, over haar clitoris wrijven of haar te beffen. Je kan altijd aan haar vragen wat ze heel lekker vind en dat doen. Het werkt uiteraard voor elk meisje net een beetje anders:yum: .

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!:stuck_out_tongue_winking_eye::kissing_heart:

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess

Ik heb hier zeker wat aan dankje wel er is alleen nog een probleem ze had het door verteld en iedereen vind me nu raar op school dus ik heb eigenlijk niemand meer nu😔😉

Wat ik dan altijd doe als ik geen vrienden heb is op kampen gaan ik ga bijvoorbeeld naar sterrenkunde kamp maar je kan natuurlijk ook kerk kamp doen of andere dingen die je interessant vindt. De JWG (sterrenkunde) raad ik heel erg aan iedereen is daar super aardig en er zijn mensen over heel Nederland en Vlaanderen verspreid. 

-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, regels 6/7- 

Reputatie 3
Badge +3

Wacht is dat dik!? Ik heb een meting van 14 cm en ik ben nog maar net 14 jaar oud dus die penis groeit nog wel (lengte is 15) ik zelf geen vriendin dus wist heb nog geen in bed ervaring en ik had altijd wel door dat mn piem wat aand de dikke kant was maar doet dat echt pijn voor een meid??? 

Reageer