Vraag

te dik of te zwaar?

  • 2 July 2022
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hoi!!

ik ben nu 12 jaar oud en ik weeg bijna 50 kilo

ik ben 158 cm. (meisje)

 

ik ben dus de op 2 na oudste in mijn vrienden groep maar niet de grootste, ook niet de kleinste.

ik krijg best vaak van m’n vrienden te horen dat ik erg dun ben en meer moet eten.

zelf vind ik dat echter niet, als ik in de spiegel kijk zie ik toch echt een buik en soms zie ik er een beetje slank uit, dun zeker niet. nu wil ik wel graag dun zijn, iemand een manier om snel af te vallen?

 

ik ben dus niet dun en ook niet te dik, ik ben dus niet de grootste en bijna de oudste maar wel de zwaarste en dat durf ik tegen niemand te zeggen de rest weegt namelijk 35 tot 43 kilo dus ik ben erg zwaar, hoe wordt ik minder  zwaar en en ben ik zwaar of is de rest gewoon licht?

 

xxx me


1 reactie

Heyyy lieverd,

 

Als jij wilt afvallen dan moet je dat doen, als je jezelf maar niet teveel gaat stressen en uithongeren. 

Als je het vervelend vindt dat je vrienden zeggen dat je meer moet eten, moet je er misschien over proberen te praten. En als ze je niet respecteren zijn ze niet echte vrienden en laat je ze lekker uit je leven, want ze zijn dan anders alleen een slechte invloed.

 

Nu bedoel ik niet dat je slechte vrienden hebt, echt niet. Maar wees wel altijd jezelf en probeer niet te veel je van anderen aan te trekken.

 

 

Okay, dus als je echt wilt afvallen moet je weten dat er geen enkel lichaam hetzelfde is. Dus ook de werking van manieren om af te vallen werkt niet bij iedereen hetzelfde.  Dus het heeft niet veel zin als ik je ga vertellen wat werkt, maar je kan wel als je het wilt workouts doen. Of je kan de 80/20 rule gaan proberen. Dat betekent dat je elke dag gezond eet voor 80 procent en dan kan je 20 procent wat ongezonder eten eten. 

 

Ik raad je aan om gewoon verschillende dingen uit te proberen en dan kom je er vanzelf achter wat werkt voor jou.

 

 

xxx

Sunset <3

Reageer