Skip to main content

Ik vind mezelf te dik en ik doe me best om slanker te worden want ik eet weinig ongezond en en ik eet veel gezonde dingen en ik eet minder als ik op school ben eet ik eigenlijk nooit lunch omdat ik geen honger heb en bij het avond eten probeer ik ook alleen de groente te eten en ik sport ook dus heeft iemand tips om nog gezonder te eten 

hoi hoi,

misschien zou je met een arts kunnen praten. als je jezelf echt dik vind kan het zijn dat er een andere reden achter zit. ik weet niet hoeveel je weegt en wat je lengte is. maar als jij een te hoog bmi hebt zou het kunnen dat je een te traag werkende schildklier hebt bijvoorbeeld. maar waneer jij onder gewicht hebt of een normaal gewicht kan het zijn dat je net iets te obsessief bezig bent met eten. daarom stel ik voor dat je hoe dan ook naar een arts gaat. deze kan jou helpen. 

xx

kumpgoe


Ja maar ik ben 13 misschien moet ik als ik zelf naar de huisarts ga toestemming hebben van me vader of oma ik weet het niet omdat ik niet zo vaak ga


Misschien kan je wat meer water drinken?


Ik drink al veel water


Hey @Gekehenkie ! Oke ik ga je iets vertellen want ik wil niet dat dit jou ook overkomt :(

Ik vond mijzelf ook dik ( nog steeds )  ik had 14 dagen niks gegeten en aleen gedronken en toen in de pauze op school viel ik flauw en ik was buiten bewust geraakt, ik wil niet dat dit bij jou gebeurd!! Ik snap dat je jezelf niet mooi vind. Of je nou dik, of dun bent, je bent mooi zoals je bent!

P.s: jongens vinden dunne meisjes niet mooi maar wat dikkere wel😉

P.p.s: ben trots op je zelf! 

P.p.p.s: je kan altijd bij mij terecht komen meid! 


Hey, 

Je moet in ieder geval geen maaltijden overslaan. Dat is ook ongezond. Wat je wel moet doen weet ik niet precies. Miss veel fruit?

Grtz,

 


Heyhey, als je echt wil afvallen, moet je focussen op gezonder eten, maar niet minder. Daarnaast is sporten natuurlijk erg belangrijk, het is goed voor iedereen om lekker te bewegen. 

Vervolgens wil ik je meegeven dat het niet goed is voor je om af te vallen in je puberteit/kinderjaren. Vooral mensen met het vrouwelijke geslacht worden vaak wat dikker in de puberteit en dat is helemaal oké natuurlijk. Je bent mooi zoals je bent. Het is beter voor je om pas aan afvallen te doen als je uit de puberteit bent, want in de puberteit heb je de energie nou eenmaal nodig. 

Het komt helemaal goed en let goed op jezelf! xxx


@Cody ik sport ook wel ik doe buiten nu 2 en een half uur en misschien ga ik nog een sport erbij doen dan word het 3 en een half uur en op school gym heb ik 4 keer in de week gym en @IkkeAnoniem  ik eet veel fruit en ik eet ook veel groente 


@Een hulpvol meisje ik ga er op letten dat ik nog wel blijf eten


Reageer