Vraag

Te dik

  • 21 June 2020
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey 👉🏻👈🏻🥺

Ik niet heel onzeker over m'n uiterlijk maar er is 1 ding waar ik me aan erger. Mijn buik namelijk. Ik heb dus het gevoel dat ik te dik ben. Ik ben een 13-jarig meisje en draag graag naveltruitjes (niet heel hoog, don't worry), maar voel me er niet heel relaxt meer in.

Ik wil absoluut niet afvallen, ik heb een gezond gewicht, maar hebben jullie miss wat tips om een beetje vet te verbranden? Ik doe het voor mezelf, niet voor iemand anders ! ❤

Groetjes x


6 reacties

Cardio.

Reputatie 3
Badge +2

Cardio.

Wat bedoel je daarmee?

Heyy

Ik denk dat gastgebruiker bedoeld; fietsen of lopen. Bv als je naar school gaat( mag dat alweer in Nederland? Hier in belgië hangt af van school tot school) kun je met de fiets gaan, als je dat nog niet doet.

Trouwens, meeste mensen vinden zichzelf te dik. Terwijl het bij de meeste gevallen helemaal niet zo is.
Als je wat vet wilt verbranden kun je natuurlijk altijd 2-3x per week een rondje gaan lopen . Al is dat wel saai, i know.

Groetjs

Buikspieroefeningen zouden je kunnen helpen. Zoek maar eens een filmpje op met goede opdrachten. Als je elke dag of gewoon al een paar keer per week wat oefeningen doet, gaat het je wel lukken denk ik.

Doe je zelf nog aan andere sporten @xllse ?

Reputatie 3
Badge +2

Buikspieroefeningen zouden je kunnen helpen. Zoek maar eens een filmpje op met goede opdrachten. Als je elke dag of gewoon al een paar keer per week wat oefeningen doet, gaat het je wel lukken denk ik.

Doe je zelf nog aan andere sporten @xllse ?

Dankjewel! Ik zwem elke week 1 uur in reddings brigade vorm, maar dat is afgelast tot augustus / september

Reputatie 3
Badge +2

Heyy

Ik denk dat gastgebruiker bedoeld; fietsen of lopen. Bv als je naar school gaat( mag dat alweer in Nederland? Hier in belgië hangt af van school tot school) kun je met de fiets gaan, als je dat nog niet doet.

Trouwens, meeste mensen vinden zichzelf te dik. Terwijl het bij de meeste gevallen helemaal niet zo is.
Als je wat vet wilt verbranden kun je natuurlijk altijd 2-3x per week een rondje gaan lopen . Al is dat wel saai, i know.

Groetjs

Bedankt voor de tips! 

Reageer