Vraag

Te dik

  • 26 December 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
Hey, ik heb een probleem... Ik ben een meisje van 13, en ik ben dik! mensen zeggen dat het wel meevalt maar ik denk dat ze dat alleen maar zeggen omdat ze me zielig vinden. Ik loop zelfs al bij een dietiste maar niks werkt. Ook kots ik mijn eten af en toe weer uit en volg in ana tips en ik weet wel dat het fout is, maar ik weet gewoo niet meer wat ik moet doen!... Ook ben ik bang dat ik hierdoor nooit een vriendje zal krijgen. Kan dat? Heeft iemand tips pleazz???

3 reacties

hoi X.SC
Als je hier door geen boy krijgt geloof ik niet. Voor jezelf zie je er altijd dikker uit. Je bent bij een dietiste geweest wat voorn soort dieet heb je dan gehad. En ik zou je eten niet uit kotsen ik bedoel je word er niet gezonder door een wat is je bmi dat kun je online heel makelijk berekenen . Misschien kun je sporten dat maakt een stofje in je hersenen vrij dat je je goed gaat voelen
ik hoop dat ik je kan of kon helpen
xox koolmeesje
Hey,

heb je wel eens je BMI berekend? Dit geeft aan of je over, onder gewicht hebt of dat het gewoon prima is. Dit kan je gewoon op een simpel site op internet doen.

Dat je hierdoor geen vriendje kan krijgen is zeker niet waar! Ik zou je graag door willen verwijzen naar de topic waar vallen jongens op (https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/waarop-vallen-jongens-36866) hier zie je dat jongens vooral geven om het innerlijk niet om het uiterlijk zoals veel meisjes denken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


Met vriendelijke groet.
als je niks eet heb je geen engerie net als een auto zonder bezienen rijd hij niet geld ook bij je lichaam zonder eten verbrand je lichaam bijna niks je kan juist aan komen drink genoeg water en sport meer of beweeg meer (heb het zelf ook dit probleem ga ook opnieuw opstarten ik word gestund wand me vader doet mee ik ben 16 en 1,65 m lang en weeg 83,3, wil eind 2019 63 wegen mag 66 wegen als het zwaarste punt

Reageer