Skip to main content
Vraag

tape onzeker

• December 28, 2024
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey , Ik ben best onzeker om mijn lichaam sinds een jongen die ik leuk vond achter mijn rug om zei “haha ik zou nooit met haar iets willen ze heeft oprecht een lichaam als een koelkast” dus ik doe de volgende dingen …. Stop sokken in mijn bh zodat mijn borsten groter lijken , tape rond mijn buik zodat ik dunner lijk en mijn heupen breder zodat ik meer een “hourglass” figuur heb maar ik ben gewoon te onzeker om er mee te stoppen .

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 29, 2024

Hey , Ik ben best onzeker om mijn lichaam sinds een jongen die ik leuk vond achter mijn rug om zei “haha ik zou nooit met haar iets willen ze heeft oprecht een lichaam als een koelkast” dus ik doe de volgende dingen …. Stop sokken in mijn bh zodat mijn borsten groter lijken , tape rond mijn buik zodat ik dunner lijk en mijn heupen breder zodat ik meer een “hourglass” figuur heb maar ik ben gewoon te onzeker om er mee te stoppen .

Doe dit niet die jongen is zelf gewoon onzeker om dat die zelf klein is wrs .... je bent mooi geen zorgen cup b is groot genoeg voor mij en veel andere jongens en als je doorgaat ga je je eigen zelfbeeld slechter maken 

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 30, 2024

die jongen is zelf waarschijnlijk heel onzeker probeer het langzaam af te bouwen zoals 1 minder sok in je bh en zo steeds verder