Vraag

tampons vragen aan moeder

  • 7 June 2022
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee! Hoe kan ik het beste zeggen tegen me moeder of ze tampons voor me wil halen? ( Weet dat ik dat kan bespreken maar durf het gwn niet!)

Xx Hello Hello ✨✨


4 reacties

Hooi! Dit is echt heel normaal om te vragen. Ik snap dat het misschien awkward is ofzo, ik heb dat soms ook.

Misschien moet je gewoon zeggen dat je ergens mee zit en dan vertel je het 

ik geloof in je

dit kun jij!

Je zegt zelf al dat je weet dat je het gwn kan bespreken en dat het dus geen heel beladen onderwerp is thuis. Dan is het helemaal niet gek om het gwn in een appje te doen ofzo als je het niet face-to-face durft te vragen. Als jij gwn een appje stuurt van ‘Hey mam, als je deze week bij de winkel komt, kan je dan ff tampons voor me meenemen. (evt.  Ik wil het een keer proberen.   of   Ik vind maandverband niet altijd handig)’.  Of iets dergelijks. Je snapt het idee.

Helemaal geen gekke vraag, dat hoort er gwn bij.

Badge

Hoii,

Dit is niets om je voor te schamen. Zelf heb ik het voor de eerste keer aan mijn moeder gevraagd in de winkel zelf, of ik tampons kon meenemen. Ze zal dit zeker kunnen begrijpen, want ze heeft waarschijnlijk ook al in deze situatie gezeten.

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Gewoon vragen is echt niks geks aan hoor.  Heb het toen ik tampons wilde gebruiken eigenlijk gewoon aan mijn moeder gevraagd, en ze reageerde hier heel normaal op. 

Reageer