Vraag

Tampons!!

  • 10 July 2023
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoii,

Ik heb eerder op het forum het gehad over vaginisme en dat ik graag tampons wil gebruiken. Ik ben toen dus gaan uitzoeken hoe ik daar thuis vanaf kan komen en ik las dat regelmatig rustig door mn buik ademen kan helpen met de spieren ontspannen.  Ik heb dat dus gedaan en ondertussen eens in de zoveel periodes nog eens proberen, met tampons maar ook met m’n vinger etc. Na een tijdje bleek dat het wel heeft geholpen; Het doet geen pijn meer (soms nog een beetje) en het is ook minder afgesloten, de spieren spannen dus niet meer zo zeer aan. Ik gebruik de kleinste tampons en ze willen er wel in, maar ze voelen niet erg stabiel, want ik voel ze nog een beetje. Niet in een pijnlijke of ongemakkelijke zin, maar ik voel het gewoon zitten als ik zelf ook zit, en het voelt alsof hij eruit kan glijden als ik perongelijk pers, hoewel het vgm niet werkelijk verplaatst. Misschien komt het doordat mijn boxers wat strak zitten? Of voel ik het draadje? Is dit oke? Voor mijn gevoel zit hij best ver/ver genoeg. Ik voel het voornamelijk als ik zit, niet heel erg ofzo, maar ben wel bewust dat er katoen in mijn vagina zit. Als ik loop voel ik het eigenlijk niet. Nogmaals, is dat oke? of moet ik echt helemaal niks voelen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer