Vraag

Tampon pijn

  • 29 March 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hoi

Ik ben een meisje van 15 jaar, en al 3 jaar ongesteld. Ik heb nog nooit een tampon gebruikt en wil daar graag mee beginnen, maar het doet pijn. Ik krijg de tampon maar voor een klein stukje erin (de kleinste tampons) met heel veel moeite en super veel pijn. Maar als ik mijn vinger erin doe doet het geen pijn. Hoe komt dit? Ik vind het echt niet leuk want ik wil heel graag tampons gebruiken heeft iemand tips


3 reacties

Badge

PS: Als in de tampon weer eruit haal dan doet het ook weer super veel pijn. En dan heb ik er daarna nogsteeds last van 

Reputatie 4
Badge +2

dit klinkt heel erg tmi, maar heb je afgeveegd voor je hem erin deed? soms kan het bloed een beetje werken als een soort glij middel. klinkt heel vies als ik het typ. je moet het ook een beetje naar achter drukken, omdat het vaginale kanaal niet recht omhoog gaat maar een beetje een gebogen vorm heeft (kan je een foto van opzoeken) gewoon blijven proberen, ik heb het ook heel lang niet gekund :)

Je kunt ook tampons  met inbreghuls proberen die duw je beetje in vagina en dan duw tegen de onderkant van de inbrenghuls  en hij gaat er in als een soort raket in 

En als dat niet werkt proberen met wat glijmidel aan de boven kant en vaak lukt het dan wel dit kan je ook nog proberen met een gewonnen tampon 

Reageer