Vraag

tampon inbrengen

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik vinger al iets langer dan een jaar. Vanochtend heb ik dus een tampon geprobeerd en hij ging er enorm makkelijk in, is het raar dat men eerste keer zo makkelijk ging en zit hij dat wel goed?


3 reacties

Dat is heel normaal hoor. Dat had ik ook, ik vingerde eerder dan ik tampons gebruikte.

Je bent dan al gewend aan het gevoel dat er iets in je vagina gaat. Sommigen zijn juist heel gespannen wanneer ze voor het eerst iets in hun vagina willen stoppen. Dat is meestal waarom ‘t zo lastig gaat.

Heel logisch dus dat het beter lukt als je wel eens gevingerd hebt.

 

Je weet of hij goed zit als je hem diep genoeg heb geduwd zodat je hem niet meer voelt. Als je hem wel voelt moet hij nog iets dieper (niet te diep natuurlijk, touwtje buiten laten:stuck_out_tongue_winking_eye: )

 

Groetjess

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hey, super erg bedankt! Blij dat ik niet de enigste ben.♡

Hey Anoniepje_Ds

 

Kan prima hoor, dat het inbrengen van een tampon voor jou vlot verliep. Dat je alvast ervaring had met vingeren, kan ervoor gezorgd hebben dat je al wat comfortabeler bent wanneer het op je vagina aankomt. Des te beter dan, wanneer het je met gemak lukt om een tampon in te brengen. 

 

Zoals xLisa zei, zit de tampon goed als je hem niet meer voelt zitten, met het touwtje wel gewoon nog aan de buitenkant van je lichaam. 

 

Gr. Kenshin

Reageer