Vraag

Talgkliertjes op penis

  • 15 April 2020
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, na onderzoek te hebben gedaan kwam ik erachtwr dat witte bultjes op de penis of eikel talgkliertjes zijn. Dit komt door de puberteit en extra pruductie van talg, mijn vraag is nu... Zijn er manieren dat deze snellee weg kunnen gaan, want ik begin steeds dichterbij t komen van sex en wil nie dat ze opeens denkt ieuww


2 reacties

Heyy

Gewoon 's morgens en 's avonds goed wassen met KOUD water. Kan ook met warm maar is minder effectief geloof ik. Dan hoort het volgens mij over te gaan . 

Groetjes

Kaas123

 

Heyy, na onderzoek te hebben gedaan kwam ik erachtwr dat witte bultjes op de penis of eikel talgkliertjes zijn. Dit komt door de puberteit en extra pruductie van talg, mijn vraag is nu... Zijn er manieren dat deze snellee weg kunnen gaan, want ik begin steeds dichterbij t komen van sex en wil nie dat ze opeens denkt ieuww

Heb ik ook. Heel vervelend dit. Ik hoop gewoon dat het heel snel weg gaat  

Ik heb ook kleine witte bultjes op mijn penis en dst is best iritant als je daar opmerkingen overkrijgt tijdens het omkleden bij de waterpolo. Maar, nu heb ik van die opmerkingen geen last in verband met corona. Hoop na corona da t weg is. Maar da zal wel niet. 

HELP ME!!!

Reageer