Skip to main content

hallo allemaal ik ben joost en ben 17 jaar.. zoals al heb gelezen aan het onderwerp weetje al waar dit over gaat. ik heb een super dikke kont ik ben ook niet zo dik of zwaar ik weeg 62 kg. als ik naar school ga of onderweg ben naar school is het eerste wat mensen opvalt mijn kont.. ik heb ook geprobeerd om wat grote broeken te dragen maar dat heeft ook geen zin.  want mensen zien het nogsteeds. ook bijvoorbeeld als ik naar het strand ga of ga zwemmen is het heel overduidelijk hoe groot mijn kont wel niet is. ik maak ook telkens mee dat mensen bijvoorbeeld in mijn kont knijpen of slaan en maken ze als opmerking “je bent echt geblessed pfff” nou dat k weet niet hoor.. mijn jongens vrienden knijpen er ook echt vaak in en zeggen dat het echt zo rond is en zacht is. nou ik weet het ff niet meer wat ik kan doen.. want ik werk ook namelijk en terugweg naar huis in de avond is daar zon gayclub en die mannen daar schreeuwen van “oh jeetje wat heb jij een lekkere kont zeg” ik negeer het gw. maar mijn vraag is of meiden dit ook lekker vinden of aantrekkelijk? want mijn jongens vrienden hebben er zeker geen genoeg van😂

Heel geloofwaardig 😒

Reageer