Vraag

Superklein bij kou

  • 31 December 2023
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Misschien een stomme vraag maar zoals jullie weten worden balzak/penis kleiner als het koud is en als het warm is gaan ballen hangen en is je penis in normaal formaat. Bij mij is normaal 7 slap en  13 stijf (hij groeit nog, ben net 14)  Maar… alles schrompelt vreselijk erg ineen als ik kou heb (temperatuur en water) en ook in het zwembad of in zee en ik lijk vanonder dan wel 8 jaar ofzo met een minipenis en haast geen ballen/zak zichtbaar... Daarom durf ik me in die toestand niet omkleden waar anderen bij zijn en het duurtecht keilang om mijn dinges er weer goed te laten uitzien. Ik wil wel ooit naar de sauna of omkleden of douchen met anderen maar daarom durf ik niet als het er zo uitziet. Enig idee hoe ik dit kan verbeteren of heeft iedereen hetzelfde? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Zo’n mini piemel valt wel mee hoor tussen jouw en mij zit niet veel verschil in. Maar elke jongen heeft hier last van het enige wat je kan doen is je niet schamen doe ik ook niet en vele bekende en onbekende zien mij ook bloot

Badge

Is herkenbaar, iedere jongen heeft daar ‘last’ van. 
Probeer je er niet druk over te maken, het hoort erbij

Badge

Je kan zorgen dat je opwarmt, dat help ook, ook kan je er ff een rukje aan geven en weer slap laten worden

Reputatie 7
Badge +17

Je balzak krimpt bij kou om de ballen dichter tegen je lichaam te brengen om warm te blijven. Dat is namelijk beter voor de zaadcellen. Dat heeft iedereen en is dus niks om je voor te schamen.

Reputatie 4
Badge +3

Dank voor de reacties, Met de sportclub doe ik wel douchen omdat ik die jongens ken. Maar met vreemden is het genant. Maar ik heb een truk gevonden in ga eerst ff op de wc beetje men ding opwarmen en beetje rukken dat hij groter is en in de douche doe ik extra warm water erop tot het weer wat toonbaar is en dan ga ik gwoon normaal door douchen , toch lijkt het dat andere jongens daar helemaal geen last van lijken tehebben

Reageer