super onzeker over mijn gebit

  • 1 March 2023
  • 0 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey mensen Deamon (17) hier  ik wil gwn echt even iets kwijt. Ik heb hier wel eens eerder een bericht over gemaakt op het forum of tenminste een soort van. In ieder geval het gaat over mijn gebit waar ik sowieso al onzeker over ben omdat ik aan de zijkanten spleetjes tussen mijn tanden heb. Nou is pas geleden mijn spalkje van mijn bovenkaak losgekomen en die was heel scherp dus heb ik zelf de helft die los zat er af gehaald. Ook had ik pas geleden met mijn moeder een afspraak gemaakt om te gaan kijken voor een Invisalign die is op 22 maart. Nu wil ik niet weer maar mijn oude ortho voor een nieuw spalkje want dat kost weer geld en gaat het  van mijn vergoeding van de verzekering af. Die vergoeding is ook nog maar 800 euro ofzo en invisalign  is voor één kaak ongeveer 1800 euro. Waar ik nu zo bang voor ben is dat mijn moeder zegt dat ze het te duur vindt en dat ik straks weer hele lelijke tanden heb of dat ik het zelf moet gaan betalen. Nu ben ik iemand die heel erg doordenkt. Ik ben nu echt heel bang dat mijn ex waar ik sinds kort weer heel leuk contact mee heb zeg maar dat we elkaar weer leuk beginnen te vinden het dan heel lelijk vindt. Ook gwn de andere mensen in mijn omgeving zoals vrienden enzo. Ik vind het echt zo vervelend want mijn gebit is echt het enige waar ik heel onzeker over ben qua lichaam, ik wil gwn dat alles een beetje mooi ik hoef echt geen supermodel te zijn maar dat ik zelf gwn een beetje content kan zijn over mezelf. Hebben jullie hier nog tips ofzo voor want ik weet het niet meer ben ik wil mezelf gwn niet zo lelijk vinden.


0 reacties

Geen reactie

Reageer