Vraag

super gênant bij de huisarts......

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 861 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen van 15 jaar.

Ik moest laatst voor een onderzoek naar de dokter, ik had een paar rode bultjes op mijn ballen en oo mijn piemel. Mama maakte zich zorgen en heeft me er van overtuigd dat we even moesten gaan naar de huisarts. Dat is een vrouw dus best gênant. Toen ik daar binnen kwam was er ook nog een stagiaire die een dagje meeliep met de huisarts. Ik vond het meten super beschamend. Toen ik vertelde wat er was. Ik moest mijn broek en onderbroek toch even uit en ik schaam me best wel voor mijn kleine piemel, die is slap maar 4 cm. Super klein dus. En daar stond ik dan met drie vrouwen (moeder, huisarts en stagiaire) in mijn blote piemel. Ik schaamde zo erg. Ik zag die stagiaire echt super geïnteresseerd kijken. Het bleken gewoon steenpuisten te zijn dus dat gaat vanzelf over. 

Hebben meer mensen zo'n beschamend moment bij de dokter meegemaakt?


2 reacties

Hallo Boy15jaar :)

Ze zien vast wel vaker penissen. Dus je hoeft je niet te schamen voor je penis.

-TheMightySlayer <3

Ze zijn echt wel wat gewend. Ik was bijna 17 en k was nog niet ongesteld(inmiddels wel:)) maar daar moest de dokter ook ff naar kijken. K vond dat wel een beetje genant, maar ze hebben echt veel raardere dingen gezien dan dat. En bij de volgende zijn ze jou allang weer vergeten

Reageer