Vraag

strings gaan dragen ??

  • 16 August 2021
  • 5 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 2
Badge

heyy

ik ben een meisje van 13 en wil graag strings gaan dragen alleen durf ik dat niet tegen mijn moeder te vertellen en stiekemdoen heeft geen zin 

hebbenjullie tips ??

 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Je bent nog best jong mijn advies is w8 nog ff

Ik denk dat je niet per se te jong bent om een bepaald type ondergoed aan te doen.
Je kunt er altijd ook geen aandoen, maar goed.

 

alleen durf ik dat niet tegen mijn moeder te vertellen 

Ik heb het met mijn ouders ook nooit over ondergoed, maar dit topic gaat over jou, niet over mij.
Heb je enig idee waarom je dit niet op durft te brengen?
Misschien heeft het een reden, misschien niet.
Het kan ook gewoon ongemakkelijk zijn.

 

Je kunt altijd samen met je moeder nieuw ondergoed halen en dan strings pakken.
Iets zegt mij dat je dat niet als een oplossing ziet in dit geval.

 

 

Badge

Hii, als ik jouw was zou ik gewoon zeggen dat je binnenkort even onderbroeken gaat kopen en dan inderdaad strings kopen, en als ze een string in de wasmand vind gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je ze een keertje wilde uitproberen. 

hoop dat dit helpt❤️

Reputatie 5
Badge +4

Zo heb ik ook gedaan toen ik 13 was , mama was niet blij maar die heeft altijd commentaar op mijn in haar ogen te uitdagende kledij haha . Ik draag nu veel strings (heb er nu ook eentje aan) maar eerlijk gezegd voelt een gewoon slipje of hipster soms veel beter aan .

Badge

Mijn moeder is gelukkig wel chill, ze kwam er zelf mee of ik het eens wilde proberen haha. Misschien moet het het gewoon luchtig houden en kopen als de kans zich voordoet, denk dat jou moeder het wel snapt. 

Reageer