strings dragen

  • 22 March 2024
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii mensjess 

Zoals je hebt gezien aan de titel gaat het over strings

Ik wil eigenlijk heel graag string/brazlians dragen maar ik weet dus niet wat daar een normale leeftijd voor is dus een korte vragenlijstttt

1.hoe oud ben je

2 draag je al strings

3 zins welke leeftijd draag je al strings

4 wat vond je moeder of vader ervan

Dat was het alvast bedankt voor het invullen

Xoxo 💋

 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

1 hoe oud ben je 13

2 draag je al strings nee maar ik heb het wel meisjes van  mijn leeftijd zien doen

3 zins welke leeftijd draag je al strings :l

4 wat vond je moeder of vader ervan :l

Dat was het alvast bedankt voor het invullen graag gedaan ik hoop dat je hier een beetje verder mee komt want ik had niet heel veel te zeggen hahahah

Xoxo 💋

Liefss F

Reputatie 1
Badge

hoihoi

1.hoe oud ben je 15

2 draag je al strings ja

3 zins welke leeftijd draag je al strings 15

4 wat vond je moeder of vader ervan. ik ahd het aan mijn moeder gevraagd en die zei dat het helemaal prima was. mn vader heeft er niks over gezegd.

een tip: ik zou het er gewoon met je moeder over hebben wat zij ervan vind. hoe oud ben  je? daar hangt ook een beetje vanaf. als je strings gaat dragen zorg dan dat ze niet te strak tussen je billen zitten want dat is niet goed, ook slaap niet met strings want dat is ook niet goed voor je.

groetjes koekiemonster

Reputatie 1
Badge

@koekiemonster123 


Bijzonder dat strings niet goed voor je kunnen zijn. Nooit geweten. Wat gebeurt er eigenlijk dan? En waarom draag je ze dan?

Reputatie 1
Badge

@Gewoon16hB 

ik draag ze omdat ik dat fijner en mooier vind. ook omdat met mijn sport vind ik dat handiger want dat zie je je onderbroek er doorheen

als de string de strak tussen je billen zit kan het zijn dat het gaat irriteren enz. dus daar moet je op letten. met slapen is het zo dat het ook wel eens ruimte nodig heeft “daar” en dat is niet met een string. begrijp me niet verkeed het kan wel, maar ik zou het niet altijd doen.

Reputatie 3
Badge +1

1.hoe oud ben je 15

2 draag je al strings Jaa

3 zins welke leeftijd draag je al strings 14

4 wat vond je moeder of vader ervan Mijn moeder kwam er zelf mee haha, dus die vind het goed

1.hoe oud ben je :28

2 draag je al strings Ja

3 zins welke leeftijd draag je al strings 15

4 wat vond je moeder of vader ervan: zij vonden het ok 

Reputatie 1
Badge

@koekiemonster123


Bijzonder dat strings niet goed voor je kunnen zijn. Nooit geweten. Wat gebeurt er eigenlijk dan? En waarom draag je ze dan?

@Gewoon16hB

ik draag ze omdat ik dat fijner en mooier vind. ook omdat met mijn sport vind ik dat handiger want dat zie je je onderbroek er doorheen

als de string de strak tussen je billen zit kan het zijn dat het gaat irriteren enz. dus daar moet je op letten. met slapen is het zo dat het ook wel eens ruimte nodig heeft “daar” en dat is niet met een string. begrijp me niet verkeed het kan wel, maar ik zou het niet altijd doen.

Dank je voor de uitleg weer wat wijzer geworden. 👍

Reageer