Vraag

strings

  • 7 February 2021
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee, k ben best wel nieuwsvierig naar strings. Heeft iemand tips hoe ik dat aan mn moeder kan vragen, en waar k ze t beste kan kopen. Zijn er trouwens meer meiden die op hun 16de nog bexers dragen? Want ik doe dat wel, maar k ben nu wel toe aan iets anders


3 reacties

Ik draag heel soms nog boxers maar je moet kijken naar wat jij wil.  Als je het niet tegen je moeder wilt vertellen kun je altijd strings bestellen en later vertellen dat je ze hebt.. kan je moeder je niet tegen houden. Maar ik denk dat ze het wel begrijpt. Ik ken meer meisjes van 16 die strings hebben.

Hoi @Iris_uv ,

Interesse in iets nieuws is altijd goed. Ik kan je lastig iets aanraden aangezien ik een jongen ben maar mijn zussen dragen O.a. Tommy Hilfiger en Calvin Klein. Overigens denk ik dat er onderling niet zo heel veel verschil is en dat het er maar net aan ligt wat je mop vind en je budget is maar daar weet iemand anders wellicht meer over.

Wat betreft communicatie naar je moeder: geef simpelweg aan dat je strings wil gaan dragen, begin desnoods met 1 of 2 stuks en als het je bevalt kan je er meer kopen. Je moeder zal het vast wel begrijpen en anders kan je ze wellicht zelf kopen om uit te proberen?

Succes en aan medelezers: hebben jullie aanraders voor Iris?

-eenanoniemejongen1

Ja ik ben 16 en ik draag ze zelf ook omdat ik het fijn vind zitten en het is wel mooi. Mijn moeder vond het in de eerste instantie wel even wennen maar zeg het tegen haar want iemand zal ze moeten wassen enzo en zeg anders dat het is voor onder kleding zodat je die lijnen niet ziet. Begin lekker basic met hema of iets dergelijks en neem katoenen strings. Die ademen meer en zitten lekkerder. Daarna kun je kanten strings gaan kopen enzo maar begin lekker basic :)

Groetjes Lotte

Reageer