Vraag

String onder hardloop broek dragen

  • 22 February 2021
  • 12 reacties
  • 1113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal, 

Tijdens het hardlopen draag ik altijd een string onder mijn hardlooplegging. Is dit raar? En zijn er meer jongens die dit dragen onder een hardlooplegging/sportbroek? Ik vind het zelf heel lekker zitten.

Groetjes Daan


12 reacties

Als jij het fijn vind om een string onder je hardloop legging te dragen, dan is dat toch prima? Ik weet niet of andere jongens dat doen (ben een meisje) maar ja :).

Is het niet raar dan? Ik bedoel, het is eigenlijk meisjes ondergoed. 

Denk het niet, want er zijn wel meer jongens die bijvoorbeeld een rok dragen (das eigenlijk ook ‘meisjes’ kleding) en niemand die ziet je string toch als je het onder een hardloop legging draagt? Dus dan weet niemand toch dat je een string draagt?  :) 

Jaa oké. Daar heb je gelijk in. Zal het niet te zien zijn dan dat ik een string draag? 

Vast niet, normaal ondergoed zie je ook niet en er zijn vast wel meer mensen die gewoon een string dragen onder hun legging. :) 

Oké dankjewel. Ik draag nu vooral strings van de zeeman. Ik weet niet of jij ook strings draagt, maar zoja, welke vind jij fijn en heb je tips een aanraders voor mij? 

Vanmiddag ga ik weer hardlopen. Maar ben bang dat mensen het zien dat ik een string draag onder mijn hardlooplegging. Wat moet ik nu? 

Hee Daan156,

Misschien zou je over de string die je draagt een (mannen) onderbroek doen. Dan zal het waarschijnlijk wat minder opvallen.

Aan de andere kant mag je ook gewoon jezelf zijn en daarnaast is de vraag hoe erg het zal opvallen. Ik weet niet hoe erg mensen naar zulk soort dingen kijken en zeker niet als je aan het hardlopen bent.

Groetjes,
Simply Me

Bedankt voor je reactie. Dat lijkt me dus niet zo lekker zitten. Heb er zelf ook al weleens over nagedacht. Zoek eigenlijk een string die niet zo heel erg opvalt onder een hardlooplegging. 

Hee,

Heb je het weleens geprobeerd of lijkt het je alleen niet lekker zitten?

Het beste kun je dan een neutrale string nemen, dus zonder kant/randjes/strikjes/print. Gewoon een basic kleur als wit of zwart.

En anders zou je misschien je hardloop broek/legging kunnen aanpassen, dat je een wijdere broek neemt of een ander model.

Of je kiest ervoor om geen string, maar ander ondergoed te dragen tijdens het hardlopen.

Of je niet teveel aantrekken van wat andere mensen mogelijk zouden vinden en lekker doen wat jij zelf wilt en waar je je zelf prettig bij voelt.

Groetjes,
Simply Me

Welke string kun je me aanraden dan? Ik weet niet of je strings draagt. 

Hee Daan156,

Het beste kun je dan een neutrale string nemen, dus zonder kant/randjes/strikjes/print. Gewoon een basic kleur als wit of zwart.

Je kunt bijvoorbeeld bij de HEMA of Zeeman een string kopen of naar een lingerie winkel als de Hunkemöller. Daar kunnen ze je echt gericht advies geven. Dan zeg je dat het voor een vriendin is bijvoorbeeld. Ik heb niet echt een specifieke string /ondergoed die ik je kan aanraden.

Groetjes,
Simply Me

Reageer