Skip to main content

Hey allemaal, 

Ik ben een meisje van 13 jaar en ben 165 en ik zit in mijn groeispurt en ik heb een paar weken terug allemaal witte striemen op mijn bovenbeen ontdekt. Ik heb vandaag weer striemen op mijn billen ontdekt en die zijn een beetje rood rozig. Ik vind dit echt heel lelijk en ik schaam me ervoor. Ik heb van alles geprobeerd namelijk vaseline, gezichtscrème en nu gebruik ik lotion van love beauty & planet. Heeft iemand tips hoe ik hier vanaf kan komen? Want ik hoopte echt dat ik nooit striemen zou krijgen…..

Hoi @Saar321 ,

Nee, ik heb geen idee. Ik heb dat ook, toen ik 10,5 ofzo was begon mijn kont en mijn dijen en heupen erg te vormen, en nu heb ik ook van die littekens. Ik heb er wel eens bodylotion op gesmeerd, maar ik denk niet dat het ooit weggaat, ik vind ook niet dat je je hiervoor hoeft te schamen, want je bent gewoon een vrouw aan het worden (klinkt heel cheesy, maar het is wel waar) ikzelf kijk er niet echt meer naar, het is iets wat bij mij hoort nu, ik ben zo gebouwd en daar valt niet veel meer aan te doen. En als er ooit iemand is die het niks vind dan heeft diegene pech. Want het is niet alsof ik ze zomaar even kan weghalen.

-OnlyMe


Hey hoi misschien heb je hier ook hulp aan: 

https://www.biodermal.nl/huidproblemen/striae/

Groetjes Asky XxX


Reageer