Vraag

Striae

  • 21 July 2020
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi. Sinds een paar maanden heb ik het gevoel alsof ik elke week wel iets aankom. Ik heb nu ook striae op mijn bovenbeen en kont. Ik ben nu 15 jaar, 1.66m en 61.6 kilo. Ik ben hier heel onzeker over, omdat ik voorheen best dun was. Ik ben ook heel bang dat mijn ouders mij gaan zien over een paar dagen op vakantie als we gaan zwemmen. Weet iemand of het normaal is wat er met mij gebeurd?


6 reacties

Hey,

Ik heb even je bmi bekeken hij was 22,5 (dat is een prima gewicht).

Je hoeft er niet onzeker te zijn! Als je iets wilt afvallen beweeg dan wat meer of tel je calorieën en probeer er meer te verbranden dan dat je binnen krijgt . Niet te veel natuurlijk.  Als je wilt afvallen dan. 

 

Ik ben zelf geen arts ofzo, dus ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het gewoon normaal is. 

Hopelijk helpt dit! 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

Ik heb even je bmi bekeken hij was 22,5 (dat is een prima gewicht).

Je hoeft er niet onzeker te zijn! Als je iets wilt afvallen beweeg dan wat meer of tel je calorieën en probeer er meer te verbranden dan dat je binnen krijgt . Niet te veel natuurlijk.  Als je wilt afvallen dan. 

 

Ik ben zelf geen arts ofzo, dus ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het gewoon normaal is. 

Hopelijk helpt dit! 

Groetjes Gebruiker c 

Heel erg bedankt. Het voelt fijn dat iemand dat zegt.

Reputatie 2
Badge +1

hee

het zou ook kunnen komen door de puberteit want je kan daardoor ook iets zwaarder worden maar ik zou als ik jou was een boekje bij houden en je elke ochtend en avond wegen en een beetje opschrijven wat je eet dan kan je kijken of je echt zwaarder word. ik snap dat je je onzeker voelt ik heb dat ook en ben juist licht. ik ben 14 en 1,63 lang en weeg 43 kg

groetjes

xxx

Heel erg bedankt. Het voelt fijn dat iemand dat zegt.

Graag gedaan!  Het is ook waar, je bent mooi zoals je bent! . Je hoeft je er niet druk om te maken. Alles komt wel goed.