Stress door Instagram

  • 8 June 2018
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
worden jullie ook wel eens gestrest van instagram?

7 reacties

Nee, want ik heb geen Instagram :)

Instagram zou iets leuks moeten zijn. Als je er stress van ervaart en als dit erger wordt, is het misschien verstandig niet meer actief te zijn op Instagram.

Het maakt echt niet uit dat anderen dan wel Instagram hebben. Je echte sociale leven is sowieso in het echte leven (hoop ik) en niet achter een schermpje.

Gr. Pin
Jazeker, ik heb zeg maar een klein instagram "bedrijfje" waar er altijd dagelijks nieuwe posts van je verwacht worden.... Soms kan ik zo'n deadline gevoel niet aan en dat veroorzaakt dus ook stress bij mij... Ik heb besloten om een tijdje afstand te nemen van mijn instagram account, want het blijkt toch niet echt gezond te zijn om de hele tijd met social media bezig te zijn.
xxx
Dini
nee en ik vind dat je er eigenlijk geen stress voor hoeft te habben je kan soms zeggen dat je ff geen post doen en dat soort dingen ik denk dat mensen dat wel begrijpen
Reputatie 3
Badge +8
Ik heb mijn account al een tijdje terug verwijderd, omdat ik er eigenlijk niets mee deed. Toen ik nog wel actief was werd ik alles behalve gestrest ervan. Het lijkt mij niet goed dat je gestrest van Instagram raakt en kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen hoe dat kan. Ben je dan bang dat je te weinig likes krijgt of zo iets..
Als het stress veroorzaakt, dan lijkt het mij het beste om direct aan te pakken.
In zulke gevallen lijkt het mij handig om die app minder te gebruiken of deze te verwijderen.
Instagram is veel leuker als je niet de accounts van je vrienden volgt. Maar accounts als @miserablemen (mannen die niet meewillen met shoppen. Soms echt hilarisch) of het account van de hondjes van paris hilton. Of @troomtroom ( die post knutsel ideeën die veel te moeilijk zijn, maar wel leuk )

Reageer